IndyCar má nového titulárního sponzora
Série se bude jmenovat NTT IndyCar Series
Japonská společnost Nippon Telegraph and Telephone (NTT) střídá Verizon v pozici titulárního sponzora IndyCar Series. Šampionát se od letošní sezony bude jmenovat NTT IndyCar Series. Společnost se stala oficiálním technologickým partnerem IndyCar, Indinanapolis Motor Speedway, Indy500 a dalších aktivit rodiny Hulman-Georgeů.
„Mít silného partnera je pro pokračování rozvoje IndyCar klíčové, takže jsme nadšení, že můžeme přivítat NTT jako našeho titulárního sponzora,“ řekl při představení na severoamerickém autosalonu v Detroitu výkonný ředitel společnosti Hulman & Co. Mark Miles.
„Máme společnou zkušenost s NTT přes jejich dceřinou společnost NTT Data a její spojení s týmem Chipa Ganassiho. Víme, že toto partnerství nám pomůže přilákat nové generace fanoušků a zůstat nejvyrovnanějším závodním programem na planetě,“ dodal Miles.
Společnost má 150letou historii, vznikla v roce 1869, když se do Japonska dostaly telegrafy. NTT jako taková vznikla v roce 1952 jako státní společnost a privatizovaná byla v roce 1985. Podle IndyCar patří mezi pět největších IT poskytovatelů na světě a ročně vygeneruje obrat 106 miliard dolarů. Partnerství s týmem Chipa Ganassiho navázala v roce 2013.
NTT bude pro IndyCar dodávat technologická řešení. V plánu je i nová mobilní aplikace. Ta stará, kterou vyvinul Verizon a původně ji nabízel výhradně svým klientům, přestala po loňské sezoně fungovat.
„NTT je hrdý na spojení s IndyCar, které urychlí budoucnost chytrého závodění. Technologické inovace mají potenciál změnit dramaticky IndyCar a zážitek pro fanoušky,“ uvedl prezident a výkonný ředitel NTT Jun Sawada.
IndyCar také oznámila nové sponzory dvou závodů. Společnost REV Group sídlící v Milwaukee bude sponzorem závodu na okruhu Road America. Dodavatel pneumatik Firestone bude sponzorovat finále sezony na okruhu Laguna Seca, které se bude jmenovat Firestone Grand Prix of Monterey.