Ferrari narazilo s Mission Winnow
Australské úřady slogan považují za tabákovou reklamu
Scuderii Ferrari možná čekají při úvodní velké ceně v Austrálii nemalé problémy. Podle zjištění listu Brisbane Times totiž zřejmě porušuje tamní protitabákový zákon.
Reportérka Bianca Hallová uvedla, že ministerstva zdravotnictví Austrálie a státu Victoria zahájila správní řízení kvůli nápisu Mission Winnow, který je uveden v oficiálním názvu týmu, na jeho vozech i kombinézách jezdců. Ten totiž jednoznačně odkazuje ke koncernu Philip Morris, který je, prostřednictvím značky Marlboro, dlouholetým sponzorem stáje.
Charles Leclerc se už ukázal v kombinéze s nápisem Mission Winnow
Jeho marketingoví pracovníci jsou velmi vynalézaví, pokud jde o prostředky, jak obejít stále přísnější antikuřáckou legislativu. Předtím šlo o symboliku čárového kódu, se kterou cigaretářský koncern už narazil. Teď to zkouší s heslem, jež, podle šéfa komunikace Philip Morrise Tomassa di Giovanniho, „nepropaguje žádný konkrétní produkt“.
Ferrari představí nové auto přesně za týden, patrně i s označením Mission Winnow. Co bude dál, je zatím nejasné.