Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Mission Winnow v Austrálii nebude

Mission Winnow v Austrálii nebude

Pak se ale vrátí, i jako titulární sponzor

Poté, co se Mission Winnow vytratilo ze jména Scuderie Ferrari, zmizí i z vozu, týmového oblečení, informační tabule nad garáží a všeho ostatního, co bude tým používat na australské půdě. Jedná se o reakci sponzora Philip Morris na vyšetřování, které iniciovala australská vláda a které mělo za cíl zjistit, zda iniciativa Mission Winnow není v rozporu s tamními zákony, zakazujícími propagaci tabákových výrobků.

Původně se mluvilo také o podezření, že logo Mission Winnow je záměrně podobné tomu, které na červených vozech do roku 2008 propagovalo Marlboro. Už při odhalení letošního vozu ale byla loga na krytu motoru, zadním křídle i nose monopostu černá, zatímco Marlboro byla vždycky bílé.

Představitelé tabákového koncernu se dušovali, že Mission Winnow nepropaguje žádný tabákový výrobek a vlastně neexistuje vůbec nic, co by se dalo pod touto značkou Mission Winnow koupit.

Ředitel komunikace společnosti Philip Morris Tommaso Di Giovanni však ujišťuje, že je to dočasné opatření. Už v Bahrajnu budou loga zpět. A co víc, Mission Winnow se vrátí do jména týmu.

"Mission Winnow zůstane titulárním sponzorem Scuderie Ferrari, avšak v Austrálii budeme postupovat jinak než v ostatních zemích. Detaily uveřejníme později, před závodem v Melbourne," oznámil a zároveň přislíbil, že náhrada loga Mission Winnow bude zajímavým překvapením.

Nedá se říci, že by Austrálie neudělala tabákovému koncernu dobrou službu. Místo toho, aby se tmavá šipka na vozech Ferrari obešla bez dalšího komentáře, zprávy o Mission Winnow v posledních dnech zaplňují zpravodajské portály. Ještě jedna vlna zájmu o tuto iniciativu jistě přijde, když bude odhaleno ono překvapení.