Zelená šipka překvapila i jezdce Ferrari
Život je změna.
Carlos Sainz přiznal, že výrazná zelená šipka byla překvapením i pro jezdce Ferrari.
"Zelenou jsme nečekali," přiznal nový jezdec Scuderie.
"Změnili to v poslední chvíli. Musím říct, že si na to pomalu zvykám," doplnil Charles Leclerc.
Můžeme tušit, že vzbuzení pozornosti bylo cílem, kterého se společnosti Phillip Morris podařilo dosáhnout. Připomeňme, že za šipkou, jakož i za nápisy Mission Winnow, není žádný konkrétní produkt, který by si mohli fanoušci týmu koupit. Známý tabákový gigant tvrdí, že tím dává světu na známost, že se jeho byznys mění, že společnost se zaměřuje na výrobu méně škodlivých produktů, například na nejnovější generaci elektronických cigaret. Odpůrci zase za Mission Winnow vidí sofistikované obcházení zákazu tabákové reklamy a upozorňují, že je rozdíl mezi méně škodlivým a zdravým.
"Mission Winnow od svého zrodu experimentovala se svou vizuální identitou," řekl mluvčí Philip Morris, Tommaso Di Giovanni. "Bez ohledu na názory na zvolenou barvu, podnícení diskuse a nastartování dialogu je přesně to, co je misí Mission Winnow. Nepřestáváme lidi vyzývat k tomu, aby zahodili své předsudky k naší společnosti a otevřely své mysli změně, kterou aktuálně procházíme."
Zelená na červeném voze přitahuje hodně pozornosti. Foto: Ferrari
Reakce italských ochránců práv spotřebitelů na sebe nenechala dlouho čekat.
"Je nám velmi líto, že se Ferrari opět rozhodlo pro sponzora přímo spojeného s tabákovým průmyslem, a to i přes zákonný zákaz a vážné důsledky kouření na lidské zdraví,“ píše se v tiskové zprávě organizace Codacons.
Zdroj: RaceFans, úvodní foto: Ferrari