Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Zpropadená mise

Zpropadená mise

Bohulibý počin nebo snaha se zviditelnit?

Trable, které Ferrari provázejí se sloganem Mission Winnow sponzora Philip Morris, neberou konce. Nejnověji čelí žalobě organizace na ochranu spotřebitelů Codacons. Důvod je pořád stejný – podezření na skrytou tabákovou reklamu.

Codacons to vzal ovšem řádně od podlahy a hned podal žalobu kvůli umístění loga Mission Winnow na novém monopostu SF1000. Vůz v současné podobě by měl být podle něj zabaven!

Celá věc vypadá hodně bizarně. Jenže za sdružením stojí italské ministerstvo zdravotnictví, takže se z toho může vyvinout hodně nepříjemný soudní spor. 

Tohle tričko, které podepisuje Mattia Binotto, by u Codacons asi prošlo

Codacons aktuálně usiluje o vydání předběžného opatření, které by Scuderii zakázalo nápis Mission Winnow umisťovat nejen na auta, ale i na týmové oblečení a zařízení. Philip Morris pochopitelně namítá, že se nejedná o propagaci cigaret, nýbrž o PR akci, upozorňující na restrukturalizaci koncernu. Ten hodlá ze sebe strhnout nálepku výrobce zdraví škodlivých produktů.

Zarážející ovšem je, že prezentace motocyklové stáje Ducati, která je rovněž součástí kampaně Mission Winnow, prošla bez jakýchkoliv námitek. To vzbuzuje podezření, že Codacons, o němž doposud slyšel jen málokdo, se hodlá tímto způsobem a ve spojení se slavnou značkou hlavně zviditelnit.