Nejrychleji začal v Maďarsku Räikkönen
Grand Prix Maďarska - 1. trénink
Kimi Räikkönen vstoupil do víkendu v Maďarsku nejrychlejším časem prvního tréninku. Za sebou nechal o sedm desetin pomalejšího testmana Hondy Anthony Davidsona. Druhým nejlepším závodním jezdcem byl Michael Schumacher.
Schumacherův týmový kolega Felipe Massa, oba jezdci Renaultu, Williamsu, BMW a Red Bullu si měřené kolo nepřipsali.
Trať nedalko Budapešti pokropil v noci déšť a tak se na osychajícím povrchu dostalo několik jezdců mimo dráhu - mezi nimi Neel Jani, Giancarlo Fisichella, Markus Winkelhock a Christijan Albers.
p. |
Jezdec | Tým | Čas | Odstup |
Kol | |
1. |
K.Räikkönen | McLaren |
M |
1:21.624 |
5 | |
2. |
A.Davidson | Honda |
M |
1:22.396 |
+ 0.772 |
28 |
3. |
M.Schumacher | Ferrari |
B |
1:22.499 |
+ 0.875 |
5 |
4. |
P.de la Rosa | McLaren |
M |
1:22.730 |
+ 1.106 |
6 |
5. |
A.Wurz | Williams |
B |
1:22.941 |
+ 1.317 |
25 |
6. |
R.Barrichello | Honda |
M |
1:23.553 |
+ 1.929 |
6 |
7. |
J.Button | Honda |
M |
1:23.659 |
+ 2.035 |
5 |
8. |
R.Doornbos | Red Bull |
M |
1:23.999 |
+ 2.375 |
27 |
9. |
J.Trulli | Toyota |
B |
1:24.620 |
+ 2.996 |
9 |
10. |
M.Winkelhock | Midland |
B |
1:25.194 |
+ 3.570 |
26 |
11. |
N.Jani | Toro Rosso |
M |
1:25.424 |
+ 3.800 |
17 |
12. |
V.Liuzzi | Toro Rosso |
M |
1:25.477 |
+ 3.853 |
6 |
13. |
S.Speed | Toro Rosso |
M |
1:26.678 |
+ 5.054 |
7 |
14. |
C.Albers | Midland |
B |
1:26.680 |
+ 5.056 |
5 |
15. |
T.Monteiro | Midland |
B |
1:27.321 |
+ 5.697 |
8 |
16. |
T.Sato | Super Aguri |
B |
1:29.765 |
+ 8.141 |
4 |
17. |
R.Schumacher | Toyota |
B |
1:30.110 |
+ 8.486 |
5 |
18. |
S.Yamamoto | Super Aguri |
B |
1:30.353 |
+ 8.729 |
12 |
19. |
F.Alonso | Renault |
M |
Žádný čas |
|
1 |
20. |
C.Klien | Red Bull |
M |
Žádný čas |
|
1 |
21. |
D.Coulthard | Red Bull |
M |
Žádný čas |
|
1 |
22. |
G.Fisichella | Renault |
M |
Žádný čas |
|
1 |
23. |
F.Massa | Ferrari |
B |
|
||
24. |
M.Webber | Williams |
B |
|
||
25. |
N.Rosberg | Williams |
B |
|
||
26. |
N.Heidfeld | BMW |
M |
|
||
27. |
R.Kubica | BMW |
M |
|