Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

U Andrettiho vládne spokojenost, Danica je nejrychlejší

U Andrettiho vládne spokojenost, Danica je nejrychlejší

Indy Japan 300 - 2.trénink

Indy Car Series si z marketingového hlediska nemohla přát lepší zakončení prvního dne tréninkových jízd na komplexu Twin Ring Motegi. Na čele žebříčku časů se usadila v Japonsku velmi populární Danica Patrick a druhé místo obsadil domácí pilot Kosuke Matsuura. Pokud se pořadatelé obávali o nízkou návštěvnost, mohou si zřejmě po dnešku poněkud oddechnout.

Otázkou zůstává, nakolik jednotlivé týmy upřednostnily práci na vyladění vozů pro vlastní závod a nakolik se hnaly za nejrychlejším časem na jedno kolo.

Nejrychlejší jezdec dopoledního tréninku Kanaan měl v tomto ohledu naprosto jasno: "Pracovali jsme na vyladění vozu pro vlastní závod po celý den a myslím, že jsme na nic na našem monopostu nezapomněli,"  řekl Tony Kanaan. "Bude záležet na tom, co si kdo pro zítřek a neděli vybere. Absolutní rychlost nebo ideální nastavení pro závod. Bude těžké zvolit ideální kompromis, ale myslím, že jsme na dobré cestě."

Stejně jasno bylo i u stáje Panther Racing, kde umístění domáciho jezdce Kosuke Matsuury co nejvýše na listině dosažených časů bylo prioritou. " V ranním tréninku jsem nedokázal dosáhnout dobrého času, ale vůz byl velmi dobrý po celý den. Celý tým pracuje velmi tvrdě, abych měl šanci vyhrát závod ve své vlasti a tak se těším na kvalifikaci a doufám, že se mi podaří získat dobrou startovní pozici." A mimo oficiální komentář dodal " A být po celý závod co nejdále od Jeffa Simmonse", v narážce na fakt, že v obou závodech letošní sezóny to byl právě Simmons, který ho svou chybou vyřadil ze závodu.

Naprosto jiné starosti měl druhý pilot Pantherů Vitor Meira, protože do druhých tréninkových jízd musel nastoupit s náhradním monopostem, který se nepodařilo ideálně vyladit. "Dráha v Motegi je poněkud záludná, a tak jsem v tento okamžik rád, že jsem mohl odpolední jízdy  vůbec absolvovat a připravit se na kvalifikaci. Zítra už budu mít zpět svůj primární vůz a kvalifikace je to, co se počítá."

p.
 Jezdec  Tým
Čas
1.
 D.Patrick  Andretti Green Racing
26.9585
2.
 K.Matsuura  Super Aguri Panther Racing
27.0260
3.
 H.Castroneves  Team Penske
27.0496
4.
 T.Kanaan  Andretti Green Racing
27.0928
5.
 D.Wheldon  Target Chip Ganassi Racing
27.1639
6.
 M.Andretti  Andretti Green Racing
27.1833
7.
 S.Hornish Jr.  Team Penske
27.2385
8.
 D.Franchitti  Andretti Green Racing
27.2443
9.
 B.Rice  Dreyer & Reinbold Racing
27.3435
10.
 S.Sharp  Rahal Letterman Racing
27.3777
11.
 S.Dixon  Target Chip Ganassi Racing
27.3883
12.
 T.Scheckter  Vision Racing
27.4127
13.
 E.Carpenter  Vision Racing
27.4633
14.
 A.J.Foyt IV  Vision Racing
27.4667
15.
 S.Fisher  Dreyer & Reinbold Racing
27.5707
16.
 V.Meira  Panther Racing
27.6304
17.
 D.Manning  A.J. Foyt Enterprises
27.8206
18.
 J.Simmons  Rahal Letterman Racing
27.8236

Všechny časy neoficiální