Inženýři navrhují změny pro usnadnění předjíždění
Ty by měly učinit závody atraktivnějšími.
Skupina OWG (Overtaking Working Group - Pracovní skupina pro předjíždění) přijala první technická opatření, která by měla zvýšit sledovanost velkých cen.
Po Velké ceně Turecka, která byla velmi chudá na zajímavé momenty, informoval německý Auto Motor und Sport o tom, že skupina vedená Paddy Lowem (McLaren), Patem Symondsem (Renault) a Rory Byrnem (Ferrari) je nyní připravena provést změny technických regulí FIA, které by měly zlepšit podmínky pro předjíždění.
Po rozsáhlých testech s modelem, zmenšeným na 25 %, v aerodynamickém tunelu Fondmetal v Itálii, finančně podporovanými všemi týmy s výjimkou Spykeru, má skupina OWG připravenou řadu změn, které by měly být postupně aplikovány v rozmezí let 2009 – 2010.
Jedná se především o rozšíření předního křídla, zúžení a zvýšení zadního křídla a zákaz doplňkových křidélek a aerodynamických plošek.
V roce 2009 by také měly být znovu zavedeny slicky.