FIA upřesnila výklad pravidel o motorech
Týmy upozorňovaly na nejasnosti v jejich znění.
Mezinárodní automobilová federace reagovala na požadavky týmů o upřesnění výkladu pravidel ohledně motorů. Ta každému jezdci ukládají limit osmi pohonných jednotek na sezónu, každý tým má pak navíc ještě další čtyři k testování, což je dohromady dvacet motorů na tým na sezónu.
Otázky směřovaly především ke způsobu penalizování, týmy si nebyly jisté, zda budou jezdci používající devátý motor penalizování v každém závodě, ve kterém jej použijí, nebo jen v prvním.
Rozřešení hádanky dnes FIA přinesla, když potvrdila, že penalizace bude udělena pouze v prvním závodě použití dalšího motoru.
FIA také oznámila, že jezdec může beztrestně měnit motor po kvalifikaci i navzdory pravidlu parc fermé, tým ale musí prokázat, že s pohonnou jednotkou je něco v nepořádku. Taková výměna pak samozřejmě probíhá za přítomnosti delegáta FIA.
Týmy byly navíc upozorněny na to, že pokud na některém z motorů poruší pečeť udělenou FIA, nesmí jej již použít.