FIA zakázala používání pohyblivých křídel za mokra
Letošní novinku na zadních křídlech uvidíme pouze za sucha.
Těsně před začátkem pátečního programu oznámila FIA změnu v pravidlech. Letošní novinka pohyblivých zadních křídel (DRS), která má usnadnit předjíždění, nebude moci být využita během podmínek za mokra či snížené viditelnosti.
Již dříve tak bylo rozhodnuto pro závod, ale delegace FIA, v čele s ředitelem závodu Charliem Whitingem, nyní stejná pravidla určila i pro tréninky a kvalifikace z bezpečnostních důvodů.
V informaci zaslané týmům před prvním pátečním tréninkem v Austrálii Whiting říká: "Jak bylo včera řečeno na schůzi týmových manažerů, chtěl bych potvrdit, že z bezpečnostních důvodů jezdců nesmí nastavitelná část vozu, povolena dle článku 3.18 technických pravidel, být použita v žádném tréninku (včetně kvalifikace), pokud je vůz vybaven přechodnými či mokrými pneumatikami.
Každý jezdec používající nastavitelnou část s vozem vybaveným přechodnými či mokrými pneumatikami bude nahlášen komisařům, neboť je v rozporu s článkem 2.3 technických pravidel (nebezpečná konstrukce)."