Renault zůstane u svých dopředu vedených výfuků
Obvyklejší řešení tým zkoušel kvůli omezení foukání difuzorů.
Renault ve zbývajících závodech sezóny zůstane u svého řešení výfuků, tedy vývodů umístěných na přední straně bočnic.
Francouzská stáj během volných tréninků na Velkou cenu Německa zkoušela výfuky vedené dozadu, tedy řešení využívané většinou startovního pole, a přestože výsledky vypadaly slibně, její představitelé věří, že s novým balíkem vylepšení bude lepší vrátit se k vlastnímu řešení.
Šéf týmu Eric Boullier řekl, že výfuky vedené dopředu ještě nebyly využity naplno a stále skrývají další potenciál, který je třeba využít. Renault přitom do Belgie veze velký balík nových dílů, které by měly výrazně pomoct zlepšit jeho formu.
"Věříme, že stále máme potenciál v dopředu vedených výfucích, přestože jsme je občas vyvíjeli špatným směrem," řekl Boullier. "Čeká nás několik balíků dobrých pro výkonnost. Budeme s nimi (dopředu vedenými výfuky - pozn. redakce) tedy pokračovat a je pravděpodobné, že je budeme používat do konce sezóny."
Renault pracoval na obvyklejším řešení dozadu vedených výfuků z důvodu omezení foukání difuzorů, jelikož se však od pravidel, která krkolomně vstupovala v platnost kolem Velké ceny Velké Británie, upustilo, vrátil se tým ke své verzi výfuků.
"Během těch diskuzí o mapování motorů jsme strávili spoustu času vývojem dozadu vedených výfuků," dodal Boullier. "Zároveň jsme však dokončili rekonstrukci svého větrného tunelu a nadále vyvíjeli své dopředu vedené výfuky."