Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Renault má ze Singapuru obavy, chce se ale prosadit

Renault má ze Singapuru obavy, chce se ale prosadit

Pokud se zadaří, potvrdí se jeho vzestupná forma.

Technický ředitel týmu Renault James Allison připouští, že je před nadcházející Velkou cenou Singapuru lehce pesimistický, tvrdí však, že pokud se jeho jezdcům zadaří, bude to naopak znamenat velmi pozitivní předpoklady pro zbytek sezóny.

Stáj z Enstone od Belgie nasazuje nové díly pro svůj R31, největší část balíku přitom byla představena v italské Monze. V obou závodech přitom Renault prokázal velmi slušnou rychlost.

Singapur je však velmi odlišnou tratí, neboť vyžaduje velký přítlak. Na takových okruzích se přitom Renaultu letos příliš nedařilo. Pokud však francouzská stáj tento trend vyvrátí, bude moci do zbývajících závodů letošního ročníku nastupovat s vědomím, že je rychlá na všech typech tratí.

"Monako a Maďarsko pro nás nebyly dobrými závody a Singapur s těmito dvěma okruhy sdílí některé charakteristiky," řekl Allison. "Cítíme, že jsme se od té doby zlepšili a pro samotný Singapur toho přivezeme ještě víc, je ale potřeba říct, že mám trochu obavy.

Nicméně, pokud zajedeme dobrý závod, pak budeme mít základ pro dobré výkony v pěti závodech, které následují, protože ukážeme, že jsme svou výkonnost zlepšili na třech velice odlišných tratích."

K Velké ceně Itálie Allison dodal: "Zatímco ke skvělému máme daleko, bylo to aspoň slušné. Ve dvou závodech za sebou náš vůz vypadal trochu rychleji než v předchozích velkých cenách a to obnovuje naši víru v to, že se zase ubíráme správným směrem."

Allison také pochválil výkony Bruna Senny, který se při svém druhém startu za Renault dočkal svých prvních bodů ve Formuli 1.

"Spousta slibných kariér ve Formuli 1 byla v nedávných letech založena na vstupu v půli sezóny. Za současných pravidel F1 neměl Bruno žádnou pořádnou šanci zvyknout si na vůz Formule 1 mimo tlak víkendů velkých cen. Před sezónou se s R31 svezl pouze jednou a všechny nás nadchl způsobem, jakým se chopil své šance nejprve ve Spa a pak znovu v Monze."