Do kvalifikačního závodu o pole position postoupili favorité

Iowa Corn Indy 250 – 2. trénink
Druhý trénink rozhodl, kteří jezdci se představí ve kterém ze tří třicetikolových kvalifikačních závodů. Připomínáme, že v tom prvním pojedou jezdci na sudých místech výsledkové listiny 2. tréninku počínaje 10. nejrychlejším jezdcem (a tato místa získají na startovním roštu). Ve druhém kvalifikačním závodě jezdci z lichých míst počínaje devátým jezdcem z 2. tréninku a osmička nejrychlejším z tohoto tréninku postoupila do rozstřelu o pole position.
Nejrychlejší čas i ve druhém tréninku patřil Marco Andrettimu. Do poslední chvíle měli problém kvalifikovat se do prvního kvalifikačního závodu piloti Target Chip Ganassi Racing. Dixon i Franchitti dlouho figurovali na příčkách, které postup nezaručovali. Franchitti se na druhé místo dostal svým posledním kolem, do nějž najel pár vteřin před vyvěšením šachovnicové vlajky. O účast v boji o pole position přišel Rubens Barrichello. Kromě Andrettiho, Franchittiho a Dixona postoupili také Andrettiho stájoví kolegové, vítěz z minulého týdne Hunter-Reay a v Milwaukee třetí v cíli James Hinchcliffe. V posledním kvalifikačním závodě se představí také všichni tři piloti Team Penske.
p.
|
Jezdec | Tým |
M
|
Kol
|
Čas
|
Odstup
|
1.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
43
|
00:17.2994
|
|
2.
|
![]() |
Target Chip Ganassi |
H
|
57
|
00:17.3298
|
+ 0.031
|
3.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
20
|
00:17.3300
|
+ 0.031
|
4.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
24
|
00:17.3487
|
+ 0.050
|
5.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
28
|
00:17.3608
|
+ 0.062
|
6.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
47
|
00:17.4133
|
+ 0.114
|
7.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
34
|
00:17.4225
|
+ 0.124
|
8.
|
![]() |
Target Chip Ganassi |
H
|
55
|
00:17.4312
|
+ 0.132
|
9.
|
![]() |
KV Racing Technology |
C
|
45
|
00:17.4353
|
+ 0.136
|
10.
|
![]() |
Chip Ganassi Racing |
H
|
61
|
00:17.4542
|
+ 0.155
|
11.
|
![]() |
Team Barracuda - BHA |
H
|
45
|
00:17.4614
|
+ 0.162
|
12.
|
![]() |
Sarah Fisher Hartman |
H
|
54
|
00:17.4772
|
+ 0.178
|
13.
|
![]() |
Dale Coyne Racing |
H
|
44
|
00:17.4845
|
+ 0.186
|
14.
|
![]() |
KV Racing Technology |
C
|
39
|
00:17.4940
|
+ 0.195
|
15.
|
![]() |
KV Racing Technology |
C
|
59
|
00:17.5121
|
+ 0.213
|
16.
|
![]() |
Panther Racing |
C
|
39
|
00:17.5421
|
+ 0.243
|
17.
|
![]() |
Dale Coyne Racing |
H
|
48
|
00:17.5653
|
+ 0.266
|
18.
|
![]() |
Dreyer & Reinbold/Panther |
C
|
45
|
00:17.5772
|
+ 0.278
|
19.
|
![]() |
Chip Ganassi Racing |
H
|
48
|
00:17.5953
|
+ 0.296
|
20.
|
![]() |
A.J. Foyt Enterprises |
H
|
47
|
00:17.6269
|
+ 0.328
|
21.
|
![]() |
Schmidt/Hamilton |
H
|
54
|
00:17.6842
|
+ 0.385
|
22.
|
![]() |
Ed Carpenter Racing |
C
|
37
|
00:17.7010
|
+ 0.402
|
23.
|
![]() |
Dragon Racing |
C
|
62
|
00:17.7728
|
+ 0.474
|
24.
|
![]() |
Rahal Letterman Lanigan |
H
|
62
|
00:17.8094
|
+ 0.510
|
25.
|
![]() |
Lotus HVM Racing |
L
|
57
|
00:18.3626
|
+ 1.064
|