Castroneves dál vylepšuje rekord okruhu v Edmontonu

Edmonton Indy – 2. trénink
Helio Castroneves zajel v druhém tréninku nejlepší čas a posunul tak už během pátku jednou vylepšený rekord okruhu, který stanovil na této konfiguraci dráhy vloni Will Power v kvalifikaci. Samozřejmě v sobotu večer, až jezdci v kvalifikaci nasadí červené pneumatiky, se můžeme těšit na další vylepšení.
Motory Chevrolet ve druhém tréninku dokázaly, že jejich výsledky z prvního tréninku, kde prvních osm míst patřilo Hondě, byly jen nějakou anomálií. Castroneves s Chevroletem zajel nejrychlejší čas, ale jen o sedmadvacet tisícin rychlejší, než Dixon s Hondou. Třetí místo patřilo Conwayovi z týmu A. J. Foyta, který byl rychlý už prvním tréninku. Na čtvrtou příčku se vyšvihl Hinchcliffe s dalším Chevroletem. Jeho stájový kolega a lídr šampionátu Hunter-Reay dojel osmý. Oba ovšem čeká po kvalifikaci nepříjemnost v podobě penalizace za výměnu motoru. Hunter-Reayův motor tým vyměnil preventivně po závodě v Torontu, v Edmontonu v tréninku se potom odporoučel Chevrolet v Hinchcliffeově voze. S penalizací musí počítat i Dixon a De Silvestro, oba proto, že využívají už šestý motor a limit na sezónu je přitom pět. Penalizace tak výrazněji promlouvají do průběhu šampionátu, protože trestáni jsou pět závodů před koncem sezóny lídr šampionátu a jezdci na čtvrtém a pátém místě.
p.
|
Jezdec | Tým |
M
|
Kol
|
Čas
|
Odstup
|
1.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
21
|
01:16.4920
|
|
2.
|
![]() |
Target Chip Ganassi |
H
|
20
|
01:16.4947
|
+ 0.003
|
3.
|
![]() |
A.J. Foyt Enterprises |
H
|
20
|
01:16.5122
|
+ 0.020
|
4.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
22
|
01:16.5740
|
+ 0.082
|
5.
|
![]() |
Team Barracuda - BHA |
H
|
22
|
01:16.6505
|
+ 0.159
|
6.
|
![]() |
Target Chip Ganassi |
H
|
19
|
01:16.6875
|
+ 0.196
|
7.
|
![]() |
Dale Coyne Racing |
H
|
22
|
01:16.6985
|
+ 0.207
|
8.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
22
|
01:16.7067
|
+ 0.215
|
9.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
25
|
01:16.7168
|
+ 0.225
|
10.
|
![]() |
KV Racing Technology |
C
|
22
|
01:16.8078
|
+ 0.316
|
11.
|
![]() |
Sarah Fisher Hartman |
H
|
22
|
01:16.8225
|
+ 0.331
|
12.
|
![]() |
Schmidt/Hamilton |
H
|
23
|
01:16.8350
|
+ 0.343
|
13.
|
![]() |
Chip Ganassi Racing |
H
|
25
|
01:16.8482
|
+ 0.356
|
14.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
21
|
01:16.8999
|
+ 0.408
|
15.
|
![]() |
KV Racing Technology |
C
|
21
|
01:16.9230
|
+ 0.431
|
16.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
16
|
01:16.9331
|
+ 0.441
|
17.
|
![]() |
KV Racing Technology |
C
|
23
|
01:16.9715
|
+ 0.480
|
18.
|
![]() |
Rahal Letterman Lanigan |
H
|
22
|
01:16.9741
|
+ 0.482
|
19.
|
![]() |
Dale Coyne Racing |
H
|
21
|
01:17.2266
|
+ 0.735
|
20.
|
![]() |
Chip Ganassi Racing |
H
|
18
|
01:17.2478
|
+ 0.756
|
21.
|
![]() |
Dragon Racing |
C
|
24
|
01:17.2593
|
+ 0.767
|
22.
|
![]() |
Panther Racing |
C
|
20
|
01:17.3555
|
+ 0.864
|
23.
|
![]() |
Dreyer & Reinbold/Panther |
C
|
17
|
01:17.4791
|
+ 0.987
|
24.
|
![]() |
Lotus HVM Racing |
L
|
15
|
01:17.8749
|
+ 1.383
|
25.
|
![]() |
Ed Carpenter Racing |
C
|
23
|
01:17.9263
|
+ 1.434
|