Vítězství v Ohiu vrátilo Dixona do hry o titul

Honda Indy 200 at Mid-Ohio – výsledky závodu
Novozélandský jezdec týmu Chipa Ganassiho Scott Dixon se stal nejúspěšnějším formulovým jezdcem na přírodním okruhu Mid-Ohio Sports Car Course, když si v nedělním závodě IZOD IndyCar Series připsal své už čtvrté vítězství na této trati. Díky tomu se vrátil do souboje o titul, který se ještě zdramatizoval, protože lídr šampionátu Ryan Hunter-Reay závod nedokončil kvůli technické poruše. Druhý jezdec průběžného pořadí Helio Castroneves se během závodu nedokázal úspěšně poprat s penalizací, kterou dostal po kvalifikaci kvůli výměně motoru a závod dokončil šestnáctý. Druhé místo za vítězným Dixonem tak stačilo Willu Powerovi, který od startu až do posledních pit stopů vedl, k tomu, aby převzal vedení v šampionátu, do jehož konce zbývají ještě přesně tři závody. Jeden za tři neděle na přírodním okruhu v Sonomě, potom bude následovat městský okruh v Baltimoru a sezóna skončí na oválu ve Fontaně.
Honda Indy 200 at Mid-Ohio - Mid-Ohio Sports Car Course
85 kol - 204 mil
Bez žlutých fází
3 jezdci ve vedení - celkem 3 změny ve vedení
Nejvíce kol ve vedení: Will Power - celkem 57 kol
Nejrychlejší kolo v závodě: Oriol Servia - 1:07.1757 v 66. kole
Na stejném místě jako Hunter-Reay se v dalším kole nakrátko dostal mimo dráhu také Bourdais, čímž přenechal třetí místo Pagenaudovi. Power sice dokázal stáhnout třívteřinový náskok Dixona na 1,5 vteřiny, ale jak se blížil konec závodu a odcházely pneumatiky, Dixon znovu odjel. Naopak Pagenaud zajížděl svá osobní maxima a Powera měl už na dosah ruky, ale k předjetí už francouzskému jezdci čas nezbyl. Je zajímavé, že už podruhé v řadě ani jednou během celého závodu nevyjel na trať zpomalovací vůz.
p.
|
Jezdec | Tým |
M
|
Čas/Odstup
|
1.
|
![]() |
Target Chip Ganassi Racing |
H
|
1:39:48.5083
|
2.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
+ 3.4619
|
3.
|
![]() |
Schmidt/Hamilton Motorsports |
H
|
+ 4.5402
|
4.
|
![]() |
Dragon Racing |
C
|
+ 5.5822
|
5.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
+ 7.5663
|
6.
|
![]() |
KV Racing Technology |
C
|
+ 12.3280
|
7.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
+ 27.9601
|
8.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
+ 28.1691
|
9.
|
![]() |
Panther Racing |
C
|
+ 29.2325
|
10.
|
![]() |
Team Barracuda - BHA |
H
|
+ 31.1722
|
11.
|
![]() |
Chip Ganassi Racing |
H
|
+ 31.4387
|
12.
|
![]() |
Sarah Fisher Hartman Racing |
H
|
+ 32.0754
|
13.
|
![]() |
Rahal Letterman Lanigan Racing |
H
|
+ 32.4073
|
14.
|
![]() |
Chip Ganassi Racing |
H
|
+ 33.9166
|
15.
|
![]() |
KV Racing Technology |
C
|
+ 35.2863
|
16.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
+ 35.9205
|
17.
|
![]() |
Target Chip Ganassi Racing |
H
|
+ 36.9834
|
18.
|
![]() |
Dale Coyne Racing |
H
|
+ 42.0974
|
19.
|
![]() |
Dale Coyne Racing |
H
|
+ 46.4304
|
20.
|
![]() |
KV Racing Technology |
C
|
+ 46.8068
|
21.
|
![]() |
A.J. Foyt Enterprises |
H
|
+ 46.9535
|
22.
|
![]() |
Ed Carpenter Racing |
C
|
+ 1 kolo
|
23.
|
![]() |
Lotus HVM Racing |
L
|
+ 2 kola
|
24.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
+ 6 kol
|
25.
|
![]() |
Dreyer & Reinbold/Panther |
C
|
+ 7 kol
|