Vrácení šikany na cílovou rovinku problémy vyřešilo

Grand Prix of Baltimore – 2. trénink
INDYCAR rychle našla řešení problému vozů odlepujících se od vozovky při přejezdu přes tramvajové koleje na cílové rovince v Baltimoru. Prostě znovu postavila šikanu tam, kde loni stála, vozy zpomalila a problém se vyřešil. Sice to zabralo trochu času, snaha vytvořit v první zatáčce lepší místo pro předjíždění nevyšla, druhý trénink musel být posunut a zkrácen na půl hodiny, ale bez problémů se jej podařilo odjet. Jen Ryan Hunter-Reay vyvolal přerušení, když z jeho vozu začal vycházet bílý dým. Ale protože se poté do tréninku znovu zapojil, tak zřejmě zatím k výměně motoru tým nebude muset sáhnout.
Přeci jen se malý následek problémů z dopoledního tréninku objevil. Vloni druhý Oriol Servia si totiž i odpoledne stěžoval, že jej z přejíždění nerovnosti na dráze bolí hlava, což se projevilo i na jeho výkonu. Serviu teď čeká lékařské vyšetření.
Will Power potvrdil, že mu baltimorský okruh svědčí a v tréninku všem o skoro půl vteřiny poodjel. Rubens Barrichello i na pro něj neznámé trati v tréninku zajel dobrý výkon a patřila mu čtvrtá příčka. I přes leteckou vložku z prvního tréninku se nejlepší letošní nováček Simon Pagenaud dostal na druhou příčku před jednoho z vážných uchazečů o titul, Scotta Dixona. Druhý jezdec průběžného pořadí Ryan Hunter-Reay byl v tréninku sedmý. Helio Castroneves obsadil dvanáctou příčku. Za Newgardena zaskakující Junqueira, pro nějž jsou to první kilometry v Dallaře DW-12, byl třetí od konce. Na rozdíl od ostatních jezdců se ale může okruh učit i v trénincích ALMS, protože tento víkend startuje v obou sériích.
p.
|
Jezdec | Tým |
M
|
Kol
|
Čas
|
Odstup
|
1.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
14
|
1:21.0185
|
|
2.
|
![]() |
Schmidt/Hamilton |
H
|
13
|
1:21.4883
|
+ 0.469
|
3.
|
![]() |
Target Chip Ganassi Racing |
H
|
14
|
1:21.7211
|
+ 0.702
|
4.
|
![]() |
KV Racing Technology |
C
|
13
|
1:21.9194
|
+ 0.900
|
5.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
11
|
1:21.9236
|
+ 0.905
|
6.
|
![]() |
Dragon Racing |
C
|
13
|
1:21.9288
|
+ 0.910
|
7.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
11
|
1:22.0263
|
+ 1.007
|
8.
|
![]() |
A.J. Foyt Enterprises |
H
|
15
|
1:22.1075
|
+ 1.089
|
9.
|
![]() |
Target Chip Ganassi Racing |
H
|
11
|
1:22.1254
|
+ 1.106
|
10.
|
![]() |
Chip Ganassi Racing |
H
|
14
|
1:22.3243
|
+ 1.305
|
11.
|
![]() |
KV Racing Technology |
C
|
11
|
1:22.3276
|
+ 1.309
|
12.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
10
|
1:22.3529
|
+ 1.334
|
13.
|
![]() |
KV Racing Technology |
C
|
8
|
1:22.4897
|
+ 1.471
|
14.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
13
|
1:22.5584
|
+ 1.539
|
15.
|
![]() |
Panther Racing |
C
|
13
|
1:22.6021
|
+ 1.583
|
16.
|
![]() |
Chip Ganassi Racing |
H
|
12
|
1:22.6543
|
+ 1.635
|
17.
|
![]() |
Dale Coyne Racing |
H
|
13
|
1:22.8225
|
+ 1.804
|
18.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
10
|
1:22.9129
|
+ 1.894
|
19.
|
![]() |
Dale Coyne Racing |
H
|
13
|
1:22.9542
|
+ 1.935
|
20.
|
![]() |
Rahal Letterman Lanigan |
H
|
13
|
1:23.1126
|
+ 2.094
|
21.
|
![]() |
Lotus HVM Racing |
L
|
11
|
1:23.1360
|
+ 2.117
|
22.
|
![]() |
Team Barracuda - BHA |
H
|
10
|
1:23.1635
|
+ 2.145
|
23.
|
![]() |
Sarah Fisher Hartman |
H
|
17
|
1:23.6249
|
+ 2.606
|
24.
|
![]() |
Ed Carpenter Racing |
C
|
16
|
1:23.8550
|
+ 2.836
|
25.
|
![]() |
Dreyer & Reinbold/Panther |
C
|
12
|
1:24.6311
|
+ 3.612
|