Novinky

  • 14.04.2025 Bad Hülkenberg byl diskvalifikován z VC Bahrajnu kvůli sedřené spodní desce

  • 13.04.2025 Bad Russell a Antonelli přišli o 1 místo na startu VC Bahrajnu

  • 07.04.2025 Bad Japonec Šigeaki Hattori, účastník Indy 500, zahynul při dopravní nehodě ve věku 61 let.

Facebook Instagram

Vrácení šikany na cílovou rovinku problémy vyřešilo

Vrácení šikany na cílovou rovinku problémy vyřešilo

Grand Prix of Baltimore – 2. trénink

INDYCAR rychle našla řešení problému vozů odlepujících se od vozovky při přejezdu přes tramvajové koleje na cílové rovince v Baltimoru. Prostě znovu postavila šikanu tam, kde loni stála, vozy zpomalila a problém se vyřešil. Sice to zabralo trochu času, snaha vytvořit v první zatáčce lepší místo pro předjíždění nevyšla, druhý trénink musel být posunut a zkrácen na půl hodiny, ale bez problémů se jej podařilo odjet. Jen Ryan Hunter-Reay vyvolal přerušení, když z jeho vozu začal vycházet bílý dým. Ale protože se poté do tréninku znovu zapojil, tak zřejmě zatím k výměně motoru tým nebude muset sáhnout.
Přeci jen se malý následek problémů z dopoledního tréninku objevil. Vloni druhý Oriol Servia si totiž i odpoledne stěžoval, že jej z přejíždění nerovnosti na dráze bolí hlava, což se projevilo i na jeho výkonu. Serviu teď čeká lékařské vyšetření.
Will Power potvrdil, že mu baltimorský okruh svědčí a v tréninku všem o skoro půl vteřiny poodjel. Rubens Barrichello i na pro něj neznámé trati v tréninku zajel dobrý výkon a patřila mu čtvrtá příčka. I přes leteckou vložku z prvního tréninku se nejlepší letošní nováček Simon Pagenaud dostal na druhou příčku před jednoho z vážných uchazečů o titul, Scotta Dixona. Druhý jezdec průběžného pořadí Ryan Hunter-Reay byl v tréninku sedmý. Helio Castroneves obsadil dvanáctou příčku. Za Newgardena zaskakující Junqueira, pro nějž jsou to první kilometry v Dallaře DW-12, byl třetí od konce. Na rozdíl od ostatních jezdců se ale může okruh učit i v trénincích ALMS, protože tento víkend startuje v obou sériích.
p.
 Jezdec  Tým
M
Kol
Čas
Odstup
1.
 W.Power  Team Penske
C
14
1:21.0185
 
2.
 S.Pagenaud  Schmidt/Hamilton
H
13
1:21.4883
+ 0.469
3.
 S.Dixon  Target Chip Ganassi Racing
H
14
1:21.7211
+ 0.702
4.
 R.Barrichello  KV Racing Technology
C
13
1:21.9194
+ 0.900
5.
 J.Hinchcliffe  Andretti Autosport
C
11
1:21.9236
+ 0.905
6.
 S.Bourdais  Dragon Racing
C
13
1:21.9288
+ 0.910
7.
 R.Hunter-Reay  Andretti Autosport
C
11
1:22.0263
+ 1.007
8.
 M.Conway  A.J. Foyt Enterprises
H
15
1:22.1075
+ 1.089
9.
 D.Franchitti  Target Chip Ganassi Racing
H
11
1:22.1254
+ 1.106
10.
 C.Kimball  Chip Ganassi Racing
H
14
1:22.3243
+ 1.305
11.
 E.Viso  KV Racing Technology
C
11
1:22.3276
+ 1.309
12.
 H.Castroneves  Team Penske
C
10
1:22.3529
+ 1.334
13.
 T.Kanaan  KV Racing Technology
C
8
1:22.4897
+ 1.471
14.
 R.Briscoe  Team Penske
C
13
1:22.5584
+ 1.539
15.
 JR Hildebrand  Panther Racing
C
13
1:22.6021
+ 1.583
16.
 G.Rahal  Chip Ganassi Racing
H
12
1:22.6543
+ 1.635
17.
 J.Wilson  Dale Coyne Racing
H
13
1:22.8225
+ 1.804
18.
 M.Andretti  Andretti Autosport
C
10
1:22.9129
+ 1.894
19.
 J.Jakes  Dale Coyne Racing
H
13
1:22.9542
+ 1.935
20.
 T.Sato  Rahal Letterman Lanigan
H
13
1:23.1126
+ 2.094
21.
 S.de Silvestro  Lotus HVM Racing
L
11
1:23.1360
+ 2.117
22.
 A.Tagliani  Team Barracuda - BHA
H
10
1:23.1635
+ 2.145
23.
 B.Junqueira  Sarah Fisher Hartman
H
17
1:23.6249
+ 2.606
24.
 E.Carpenter  Ed Carpenter Racing
C
16
1:23.8550
+ 2.836
25.
 O.Servia  Dreyer & Reinbold/Panther
C
12
1:24.6311
+ 3.612