Vítěz posledního závodu Briscoe nejrychlejší před kvalifikací

Grand Prix of Baltimore – 3. trénink
Nejrychlejší čas ve třetím tréninku, v prvním, který se podařilo po vyřešení problémů s přejezdem trati na cílové rovince odjet podle plánu, si připsal Ryan Briscoe. Ale výsledky tréninku hodně ovlivnilo počasí. Krátce před tréninkem trať skropil déšť a jezdci museli nasadit pneumatiky do mokra. Okruh ale během tréninku zcela oschnul a na řadu přišly i slicky. I přestože bylo zataženo a teploty zdaleka nedosahovaly ideálu, zajeli Briscoe a Conway nejrychlejší časy v historii okruhu.
V poslední fázi tréninku se pořadí měnilo doslova každou vteřinu, jak trať byla více a více suchá a jezdci zajížděli rychlá kola na slickách. Až na dvanácté místo během poslední minuty spadl Rubens Barrichello, ale jeho výkon je třeba zmínit, protože po většinu tréninku se pohyboval v první pětce. Lídr šampionátu Power zajel až patnáctý čas, ale vedl tu část tréninku, během které ještě jezdci využívali mokré pneumatiky, takže i vzhledem k výsledkům jeho stájových kolegů je možné, že Power měl vůz nastavený pro mokrý trénink, Briscoe a Castroneves pilovali set up pro sucho.
Žádný čas nezajel EJ Viso, protože rozbil nos svého monopostu v zaváděcím kole ještě na mokré trati. Do problémů se dostali také Castroneves a Hunter-Reay, oba v technické pasáži před nájezdem do boxů, kde zůstali stát na dráze. Castroneves ve stejnou chvíli, kdy přerušení tréninku vyvolal Viso. Hunter-Reay potom vyvolal vyvěšení červených vlajek. Dvakrát se do potíží dostal JR Hildebrand. Nejprve poškodil přední křídlo, ale sám dojel do boxů. A v závěru, když už vlála červená vlajka, se pokusil o agresivní průjezd šikanou na cílové rovince, nezvládl jej a vážně poškodil levou stranu svého monopostu. Tým Panther Racing bude mít teď co dělat, aby za dvě hodiny stihl vůz opravit a připravit na kvalifikaci.
p.
|
Jezdec | Tým |
M
|
Kol
|
Čas
|
Odstup
|
1.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
18
|
1:19.7635
|
|
2.
|
![]() |
A.J. Foyt Enterprises |
H
|
20
|
1:19.7646
|
+ 0.001
|
3.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
18
|
1:20.0197
|
+ 0.256
|
4.
|
![]() |
Rahal Letterman Lanigan |
H
|
15
|
1:20.2109
|
+ 0.447
|
5.
|
![]() |
Dragon Racing |
C
|
13
|
1:20.2666
|
+ 0.503
|
6.
|
![]() |
KV Racing Technology |
C
|
23
|
1:20.2786
|
+ 0.515
|
7.
|
![]() |
Schmidt/Hamilton |
H
|
16
|
1:20.3769
|
+ 0.613
|
8.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
15
|
1:20.3935
|
+ 0.630
|
9.
|
![]() |
Dale Coyne Racing |
H
|
18
|
1:20.4313
|
+ 0.667
|
10.
|
![]() |
Target Chip Ganassi Racing |
H
|
10
|
1:20.4606
|
+ 0.697
|
11.
|
![]() |
Dale Coyne Racing |
H
|
18
|
1:20.4621
|
+ 0.698
|
12.
|
![]() |
KV Racing Technology |
C
|
17
|
1:20.6252
|
+ 0.861
|
13.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
17
|
1:20.6356
|
+ 0.872
|
14.
|
![]() |
Chip Ganassi Racing |
H
|
9
|
1:20.6572
|
+ 0.893
|
15.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
14
|
1:20.6916
|
+ 0.928
|
16.
|
![]() |
Chip Ganassi Racing |
H
|
9
|
1:21.0125
|
+ 1.249
|
17.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
21
|
1:21.0232
|
+ 1.259
|
18.
|
![]() |
Team Barracuda - BHA |
H
|
13
|
1:21.2063
|
+ 1.442
|
19.
|
![]() |
Dreyer & Reinbold/Panther |
C
|
22
|
1:21.2168
|
+ 1.453
|
20.
|
![]() |
Lotus HVM Racing |
L
|
21
|
1:21.3321
|
+ 1.568
|
21.
|
![]() |
Target Chip Ganassi Racing |
H
|
10
|
1:21.8335
|
+ 2.070
|
22.
|
![]() |
Sarah Fisher Hartman |
H
|
19
|
1:21.8953
|
+ 2.131
|
23.
|
![]() |
Panther Racing |
C
|
8
|
1:22.6200
|
+ 2.856
|
24.
|
![]() |
Ed Carpenter Racing |
C
|
7
|
1:22.7740
|
+ 3.010
|
25.
|
![]() |
KV Racing Technology |
C
|
0
|
Žádný čas
|
|