Tony George nabízel za IndyCar 5 milionů dolarů
George chtěl hlavně vyměnit vedení série.
Sérii měl řídit Zak Brown coby výkonný ředitel a komisař série, je i jedním z favoritů na pozici nového výkonného ředitele INDYCAR, tedy na to samé místo, ale v sérii stále vlastněné společností Hulman & Co. Každodenní provoz měl obstarávat coby provozní ředitel Mike O´Driscoll, ředitel Jaguar Heritage a jeden z ředitelů týmu F1 Williams. Společně s Terrym Angstadtem, bývalým obchodním ředitelem INDYCAR a Claire Roberts, výkonnou ředitelkou společnosti ArbiterSports měli i s Georgem vytvořit společnost ICS Acquisition.
Pokud by George se svojí skupinou uspěl, INDYCAR by nadále pořádala i závod 500 mil Indianapolis, před vznikem IRL přitom "pětistovku" nepořádal CART, jako všechny ostatní závody šampionátu, ale USAC, který byl předchůdcem CART a vlastnicky byl na Indianapolis Motor Speedway napojený.