Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

První den testů patřil Powerovi a týmu Penske

První den testů patřil Powerovi a týmu Penske

IndyCar, Barber Motorsports Park – testy

Stájoví kolegové Will Power a Helio Castroneves zajeli nejrychlejší časy během prvního dne oficiálních jarních testů IZOD IndyCar Series na okruhu Barber Motorsports Park v Alabamě. Test byl rozdělen na dopolední a odpolední část. Z dopolední části jezdci přišli o část vyhrazeného času, protože ranní teplota klesla pod 10 °C. Will Power byl nejrychlejší dopoledne i odpoledne.
Okruh v Alabamě dostal nový povrch a v kombinaci s novou směsí pneumatik Firestone vozy IndyCar neuvěřitelně zrychlili. Oficiální rekord okruhu zajel vloni Power v kvalifikaci a čas činil 1:09.8524. Během úterka jej překonali všichni jezdci kromě Any Beatriz. Will Power svůj loňský čas, zajetý na měkké směsi pneumatik, zlepšil o dvě celé vteřiny.
První den patřil motorům Chevrolet. Do první desítky se vešly sice 4 Hondy ale do první pětky jen jedna. Vůz týmu Rahal Letterman Lanigan Racing řídil Mike Conway, který má zatím potvrzený start akorát na okruhu v Long Beach. Kromě Conwaye se dařilo i dalším jezdcům, kteří v zimě změnili stáj. EJ Viso zajel pátý nejrychlejší čas a byl nejlepší z mistrovského týmu Andretti Autosport. Simoně de Silvestro patřila šestá příčka.
AJ Allmendinger, jehož start v Alabamě v týdnu tým Penske potvrdil, byl v úterním testu šestnáctý nejrychlejší.
p.
 Jezdec  Tým
M
Kol
Čas
Odstup
1.
 W.Power  Team Penske
C
58
1:07.8625
 
2.
 H.Castroneves  Team Penske
C
57
1:07.9388
+ 0.076
3.
 J.Hinchcliffe  Andretti Autosport
C
56
1:07.9869
+ 0.124
4.
 M.Conway  Rahal Letterman Lanigan
H
42
1:08.1584
+ 0.295
5.
 E.Viso  Andretti Autosport
C
40
1:08.2190
+ 0.356
6.
 S.de Silvestro  KV Racing Technology
C
28
1:08.2301
+ 0.367
7.
 O.Servia  D&R/Panther
C
58
1:08.2477
+ 0.385
8.
 S.Dixon  Target Chip Ganassi
H
32
1:08.2543
+ 0.391
9.
 J.Newgarden  Sarah Fisher Hartman
H
47
1:08.3260
+ 0.463
10.
 S.Pagenaud  Schmidt/Hamilton HP
H
52
1:08.3535
+ 0.491
11.
 R.Hunter-Reay  Andretti Autosport
C
39
1:08.3557
+ 0.493
12.
 M.Andretti  Andretti Autosport
C
52
1:08.4123
+ 0.549
13.
 C.Kimball  Chip Ganassi Racing
H
45
1:08.4629
+ 0.600
14.
 A.Tagliani  Team Barracuda - BHA
H
49
1:08.4798
+ 0.617
15.
 T.Kanaan  KV Racing Technology
C
31
1:08.4940
+ 0.631
16.
 A.J.Allmendinger  Team Penske
C
56
1:08.5098
+ 0.647
17.
 JR Hildebrand  Panther Racing
C
24
1:08.5250
+ 0.662
18.
 T.Vautier  Schmidt Peterson
H
42
1:08.5921
+ 0.729
19.
 T.Sato  A.J.Foyt Enterprises
H
32
1:08.6877
+ 0.825
20.
 J.Wilson  Dale Coyne Racing
H
72
1:08.8208
+ 0.958
21.
 G.Rahal  Rahal Letterman Racing
H
54
1:09.0141
+ 1.151
22.
 S.Bourdais  Dragon Racing
C
27
1:09.0215
+ 1.159
23.
 D.Franchitti  Target Chip Ganassi
H
24
1:09.0381
+ 1.175
24.
 S.Saavedra  Dragon Racing
C
41
1:09.2479
+ 1.385
25.
 E.Carpenter  Ed Carpenter Racing
C
57
1:09.7659
+ 1.903
26.
 A.Beatriz  Dale Coyne Racing
H
31
1:12.0076
+ 4.145


M = motor, C = Chevrolet, H = Honda