První den testů patřil Powerovi a týmu Penske
IndyCar, Barber Motorsports Park – testy
Stájoví kolegové Will Power a Helio Castroneves zajeli nejrychlejší časy během prvního dne oficiálních jarních testů IZOD IndyCar Series na okruhu Barber Motorsports Park v Alabamě. Test byl rozdělen na dopolední a odpolední část. Z dopolední části jezdci přišli o část vyhrazeného času, protože ranní teplota klesla pod 10 °C. Will Power byl nejrychlejší dopoledne i odpoledne.
Okruh v Alabamě dostal nový povrch a v kombinaci s novou směsí pneumatik Firestone vozy IndyCar neuvěřitelně zrychlili. Oficiální rekord okruhu zajel vloni Power v kvalifikaci a čas činil 1:09.8524. Během úterka jej překonali všichni jezdci kromě Any Beatriz. Will Power svůj loňský čas, zajetý na měkké směsi pneumatik, zlepšil o dvě celé vteřiny.
První den patřil motorům Chevrolet. Do první desítky se vešly sice 4 Hondy ale do první pětky jen jedna. Vůz týmu Rahal Letterman Lanigan Racing řídil Mike Conway, který má zatím potvrzený start akorát na okruhu v Long Beach. Kromě Conwaye se dařilo i dalším jezdcům, kteří v zimě změnili stáj. EJ Viso zajel pátý nejrychlejší čas a byl nejlepší z mistrovského týmu Andretti Autosport. Simoně de Silvestro patřila šestá příčka.
AJ Allmendinger, jehož start v Alabamě v týdnu tým Penske potvrdil, byl v úterním testu šestnáctý nejrychlejší.
p.
|
Jezdec | Tým |
M
|
Kol
|
Čas
|
Odstup
|
1.
|
W.Power | Team Penske |
C
|
58
|
1:07.8625
|
|
2.
|
H.Castroneves | Team Penske |
C
|
57
|
1:07.9388
|
+ 0.076
|
3.
|
J.Hinchcliffe | Andretti Autosport |
C
|
56
|
1:07.9869
|
+ 0.124
|
4.
|
M.Conway | Rahal Letterman Lanigan |
H
|
42
|
1:08.1584
|
+ 0.295
|
5.
|
E.Viso | Andretti Autosport |
C
|
40
|
1:08.2190
|
+ 0.356
|
6.
|
S.de Silvestro | KV Racing Technology |
C
|
28
|
1:08.2301
|
+ 0.367
|
7.
|
O.Servia | D&R/Panther |
C
|
58
|
1:08.2477
|
+ 0.385
|
8.
|
S.Dixon | Target Chip Ganassi |
H
|
32
|
1:08.2543
|
+ 0.391
|
9.
|
J.Newgarden | Sarah Fisher Hartman |
H
|
47
|
1:08.3260
|
+ 0.463
|
10.
|
S.Pagenaud | Schmidt/Hamilton HP |
H
|
52
|
1:08.3535
|
+ 0.491
|
11.
|
R.Hunter-Reay | Andretti Autosport |
C
|
39
|
1:08.3557
|
+ 0.493
|
12.
|
M.Andretti | Andretti Autosport |
C
|
52
|
1:08.4123
|
+ 0.549
|
13.
|
C.Kimball | Chip Ganassi Racing |
H
|
45
|
1:08.4629
|
+ 0.600
|
14.
|
A.Tagliani | Team Barracuda - BHA |
H
|
49
|
1:08.4798
|
+ 0.617
|
15.
|
T.Kanaan | KV Racing Technology |
C
|
31
|
1:08.4940
|
+ 0.631
|
16.
|
A.J.Allmendinger | Team Penske |
C
|
56
|
1:08.5098
|
+ 0.647
|
17.
|
JR Hildebrand | Panther Racing |
C
|
24
|
1:08.5250
|
+ 0.662
|
18.
|
T.Vautier | Schmidt Peterson |
H
|
42
|
1:08.5921
|
+ 0.729
|
19.
|
T.Sato | A.J.Foyt Enterprises |
H
|
32
|
1:08.6877
|
+ 0.825
|
20.
|
J.Wilson | Dale Coyne Racing |
H
|
72
|
1:08.8208
|
+ 0.958
|
21.
|
G.Rahal | Rahal Letterman Racing |
H
|
54
|
1:09.0141
|
+ 1.151
|
22.
|
S.Bourdais | Dragon Racing |
C
|
27
|
1:09.0215
|
+ 1.159
|
23.
|
D.Franchitti | Target Chip Ganassi |
H
|
24
|
1:09.0381
|
+ 1.175
|
24.
|
S.Saavedra | Dragon Racing |
C
|
41
|
1:09.2479
|
+ 1.385
|
25.
|
E.Carpenter | Ed Carpenter Racing |
C
|
57
|
1:09.7659
|
+ 1.903
|
26.
|
A.Beatriz | Dale Coyne Racing |
H
|
31
|
1:12.0076
|
+ 4.145
|
M = motor, C = Chevrolet, H = Honda