Will Power opanoval jarní trénink IndyCar
IndyCar, Barber Motorsport Park – testy
Ani druhý den se na okruhu Barber Motorsport Park v Alabamě nenašel přemožitel Willa Powera. Australský závodník z týmu Penske zajel nejrychlejší čas v dopoledním i v odpoledním tréninku. Dopoledne předvedli dobrou formu jezdci týmů KV Racing a Andretti Autosport. Za KV Racing zajel druhý nerychlejší čas Tony Kanaan, Simona de Silestro byla pátá. Za Andretti Autosport patřil třetí čas Hinchcliffeovi a čtvrtý Hunter-Reayovi.
Odpoledne zajel druhý nejlepší čas Hinchcliffe, třetí byl Justin Wilson, který se poprvé na dráze setkal se svým mladším bratrem Stefanem, čtvrtý Scott Dixon a pátý Takuma Sató. Stefan Wilson dostal k dispozici jen odpolední část testů, v té dopolední se ještě ve voze představila Ana Beatriz.
Vůz týmu Rahal Letterman Lanigan Racing ve středu po Conwayovi převzal James Jakes. Britský závodník dopoledne zajel jednadvacátý a odpoledne devátý nejrychlejší čas. V součtu obou dní obsadil jedenáctou příčku kombinované tabulky.
Tři jezdci nedokázali ve středu vylepšit svůj úterní čas. Nepovedlo se to Visovi, Rahalovi a Saavedrovi. Tým Dragon Racing za sebou vůbec nemá příliš povedený test. Saavedra byl v kombinované tabulce třetí od konce, čtyřnásobný šampion Champ Cars Sebastien Bourdais byl o tři příčky výše.
Kanaan, Hunter-Reay, De Silvestro, Franchitti, Servia, Andretti, Bourdais a Carpenter zajeli nejrychlejší časy ve středu ráno, ostatní zajeli svá osobní maxima dnes odpoledne.
Výsledky středeční dopolední části testů
Výsledky středeční odpolední části testů
Kombinovaná tabulka za úterý a středu
p.
|
Jezdec | Tým |
M
|
Kol
|
Čas
|
Odstup
|
1.
|
W.Power | Team Penske |
C
|
128
|
1:07.1329
|
|
2.
|
J.Hinchcliffe | Andretti Autosport |
C
|
125
|
1:07.3839
|
+ 0.251
|
3.
|
J.Wilson | Dale Coyne Racing |
H
|
141
|
1:07.4996
|
+ 0.367
|
4.
|
T.Kanaan | KV Racing Technology |
C
|
99
|
1:07.5478
|
+ 0.415
|
5.
|
R.Hunter-Reay | Andretti Autosport |
C
|
122
|
1:07.6346
|
+ 0.502
|
6.
|
S.Dixon | Target Chip Ganassi |
H
|
101
|
1:07.6872
|
+ 0.554
|
7.
|
T.Sato | A.J.Foyt Enterprises |
H
|
115
|
1:07.7534
|
+ 0.620
|
8.
|
C.Kimball | Chip Ganassi Racing |
H
|
112
|
1:07.7674
|
+ 0.634
|
9.
|
H.Castroneves | Team Penske |
C
|
130
|
1:07.8350
|
+ 0.702
|
10.
|
S.Pagenaud | Schmidt/Hamilton HP |
H
|
121
|
1:07.8532
|
+ 0.720
|
11.
|
J.Jakes | Rahal/Letterman/Lanigan |
H
|
71
|
1:07.8912
|
+ 0.758
|
12.
|
S.de Silvestro | KV Racing Technology |
C
|
94
|
1:07.9050
|
+ 0.772
|
13.
|
T.Vautier | Schmidt Peterson |
H
|
98
|
1:07.9911
|
+ 0.858
|
14.
|
A.Tagliani | Team Barracuda - BHA |
H
|
105
|
1:08.0116
|
+ 0.879
|
15.
|
D.Franchitti | Target Chip Ganassi |
H
|
83
|
1:08.1158
|
+ 0.983
|
16.
|
O.Servia | D&R/Panther |
C
|
125
|
1:08.1290
|
+ 0.996
|
17.
|
M.Conway | Rahal/Letterman/Lanigan |
H
|
42
|
1:08.1584
|
+ 1.025
|
18.
|
A.J.Allmendinger | Team Penske |
C
|
135
|
1:08.1666
|
+ 1.034
|
19.
|
J.Newgarden | Sarah Fisher Hartman |
H
|
100
|
1:08.2176
|
+ 1.085
|
20.
|
E.Viso | Andretti Autosport |
C
|
95
|
1:08.2190
|
+ 1.086
|
21.
|
JR Hildebrand | Panther Racing |
C
|
93
|
1:08.2504
|
+ 1.117
|
22.
|
M.Andretti | Andretti Autosport |
C
|
125
|
1:08.3400
|
+ 1.207
|
23.
|
S.Bourdais | Dragon Racing |
C
|
121
|
1:08.5213
|
+ 1.388
|
24.
|
G.Rahal | Rahal/Letterman/Racing |
H
|
70
|
1:09.0141
|
+ 1.881
|
25.
|
A.Beatriz | Dale Coyne Racing |
H
|
72
|
1:09.4456
|
+ 2.313
|
26.
|
S.Saavedra | Dragon Racing |
C
|
70
|
1:09.4749
|
+ 2.342
|
27.
|
E.Carpenter | Ed Carpenter Racing |
C
|
98
|
1:09.7177
|
+ 2.585
|
28.
|
S.Wilson | Dale Coyne Racing |
H
|
42
|
1:09.9153
|
+ 2.782
|
M = motor, H = Honda, C = Chevrolet