Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Will Power opanoval jarní trénink IndyCar

Will Power opanoval jarní trénink IndyCar

IndyCar, Barber Motorsport Park – testy

Ani druhý den se na okruhu Barber Motorsport Park v Alabamě nenašel přemožitel Willa Powera. Australský závodník z týmu Penske zajel nejrychlejší čas v dopoledním i v odpoledním tréninku. Dopoledne předvedli dobrou formu jezdci týmů KV Racing a Andretti Autosport. Za KV Racing zajel druhý nerychlejší čas Tony Kanaan, Simona de Silestro byla pátá. Za Andretti Autosport patřil třetí čas Hinchcliffeovi a čtvrtý Hunter-Reayovi.
Odpoledne zajel druhý nejlepší čas Hinchcliffe, třetí byl Justin Wilson, který se poprvé na dráze setkal se svým mladším bratrem Stefanem, čtvrtý Scott Dixon a pátý Takuma Sató. Stefan Wilson dostal k dispozici jen odpolední část testů, v té dopolední se ještě ve voze představila Ana Beatriz.
Vůz týmu Rahal Letterman Lanigan Racing ve středu po Conwayovi převzal James Jakes. Britský závodník dopoledne zajel jednadvacátý a odpoledne devátý nejrychlejší čas. V součtu obou dní obsadil jedenáctou příčku kombinované tabulky.
Tři jezdci nedokázali ve středu vylepšit svůj úterní čas. Nepovedlo se to Visovi, Rahalovi a Saavedrovi. Tým Dragon Racing za sebou vůbec nemá příliš povedený test. Saavedra byl v kombinované tabulce třetí od konce, čtyřnásobný šampion Champ Cars Sebastien Bourdais byl o tři příčky výše.

Kanaan, Hunter-Reay, De Silvestro, Franchitti, Servia, Andretti, Bourdais a Carpenter zajeli nejrychlejší časy ve středu ráno, ostatní zajeli svá osobní maxima dnes odpoledne.

Výsledky středeční dopolední části testů

Výsledky středeční odpolední části testů

Kombinovaná tabulka za úterý a středu

p.
 Jezdec  Tým
M
Kol
Čas
Odstup
1.
 W.Power  Team Penske
C
128
1:07.1329
 
2.
 J.Hinchcliffe  Andretti Autosport
C
125
1:07.3839
+ 0.251
3.
 J.Wilson  Dale Coyne Racing
H
141
1:07.4996
+ 0.367
4.
 T.Kanaan  KV Racing Technology
C
99
1:07.5478
+ 0.415
5.
 R.Hunter-Reay  Andretti Autosport
C
122
1:07.6346
+ 0.502
6.
 S.Dixon  Target Chip Ganassi
H
101
1:07.6872
+ 0.554
7.
 T.Sato  A.J.Foyt Enterprises
H
115
1:07.7534
+ 0.620
8.
 C.Kimball  Chip Ganassi Racing
H
112
1:07.7674
+ 0.634
9.
 H.Castroneves  Team Penske
C
130
1:07.8350
+ 0.702
10.
 S.Pagenaud  Schmidt/Hamilton HP
H
121
1:07.8532
+ 0.720
11.
 J.Jakes  Rahal/Letterman/Lanigan
H
71
1:07.8912
+ 0.758
12.
 S.de Silvestro  KV Racing Technology
C
94
1:07.9050
+ 0.772
13.
 T.Vautier  Schmidt Peterson
H
98
1:07.9911
+ 0.858
14.
 A.Tagliani  Team Barracuda - BHA
H
105
1:08.0116
+ 0.879
15.
 D.Franchitti  Target Chip Ganassi
H
83
1:08.1158
+ 0.983
16.
 O.Servia  D&R/Panther
C
125
1:08.1290
+ 0.996
17.
 M.Conway  Rahal/Letterman/Lanigan
H
42
1:08.1584
+ 1.025
18.
 A.J.Allmendinger  Team Penske
C
135
1:08.1666
+ 1.034
19.
 J.Newgarden  Sarah Fisher Hartman
H
100
1:08.2176
+ 1.085
20.
 E.Viso  Andretti Autosport
C
95
1:08.2190
+ 1.086
21.
 JR Hildebrand  Panther Racing
C
93
1:08.2504
+ 1.117
22.
 M.Andretti  Andretti Autosport
C
125
1:08.3400
+ 1.207
23.
 S.Bourdais  Dragon Racing
C
121
1:08.5213
+ 1.388
24.
 G.Rahal  Rahal/Letterman/Racing
H
70
1:09.0141
+ 1.881
25.
 A.Beatriz  Dale Coyne Racing
H
72
1:09.4456
+ 2.313
26.
 S.Saavedra  Dragon Racing
C
70
1:09.4749
+ 2.342
27.
 E.Carpenter  Ed Carpenter Racing
C
98
1:09.7177
+ 2.585
28.
 S.Wilson  Dale Coyne Racing
H
42
1:09.9153
+ 2.782

M = motor, H = Honda, C = Chevrolet