Testy v Ohiu zkrátil déšť

IndyCar, Mid-Ohio – oficiální test
Oficiální test IZOD IndyCar Series před nedělním závodem na Mid-Ohio Sports Car Course ovlivnil déšť. Kvůli němu musela být většina dopoledního programu zrušena, na osychající trať se vydalo jen několik jezdců a většina počkala až na odpolední polovinu testů, kdy již byla trať suchá, a v Ohiu svítilo slunce.
Nejrychlejší časy jezdci začali zajíždět až v samotném závěru odpolední poloviny testů a nakonec si ten vůbec nejrychlejší připsal Ryan Hunter-Reay. Trénink musel být několikrát přerušen kvůli výletům jezdců mimo dráhu. O červené vlajky se postarali Vautier, Kanaan, Sato, Newgarden, Kanaan podruhé a znovu Sató, který svojí nehodou v deváté zatáčce v závěru času vymezeného pro test jej předčasně ukončil.
Druhý nejlepší čas si připsal Simon Pagenaud. Will Power byl třetí a jeho stájový kolega a lídr šampionátu Hélio Castroneves pátý. Tým Dragon Racing se už zřejmě dostal do formy a po dvojici umístění na stupních vítězů v Torontu zajel Bourdais v Ohiu čtvrtý čas. Vítěz posledních tří závodů Scott Dixon si připsal šestý nejlepší výkon.
Na dráze se představili i dva nováčci. Luca Filippi absolvoval prvních 56 kol ve voze Indy car v kariéře a jeho výkon stačil na 18. místo. Jeden test s týmem Dale Coyne Racing má již za sebou James Davison a při svém druhém seznámení se s vozem číslo 18 byl Davison 21.
Graham Rahal, pro něhož je závod v Ohiu domácím podnikem, stihl zajet jen tři kola, než jej závada na palivovém systému ze zbytku testů vyřadila.
p.
|
Jezdec | Tým |
M
|
Kol
|
Čas
|
Odstup
|
1.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
49
|
01:05.6358
|
|
2.
|
![]() |
Schmidt/Hamilton HP |
H
|
62
|
01:05.7965
|
+ 0.161
|
3.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
52
|
01:05.8206
|
+ 0.185
|
4.
|
![]() |
Dragon Racing |
C
|
61
|
01:05.9654
|
+ 0.329
|
5.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
50
|
01:05.9710
|
+ 0.335
|
6.
|
![]() |
Target Chip Ganassi |
H
|
50
|
01:06.1025
|
+ 0.467
|
7.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
37
|
01:06.1100
|
+ 0.474
|
8.
|
![]() |
Dale Coyne Racing |
H
|
32
|
01:06.1541
|
+ 0.518
|
9.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
37
|
01:06.1716
|
+ 0.536
|
10.
|
![]() |
Chip Ganassi Racing |
H
|
71
|
01:06.2360
|
+ 0.600
|
11.
|
![]() |
Rahal Letterman Lanigan |
H
|
47
|
01:06.2761
|
+ 0.640
|
12.
|
![]() |
Panther Racing |
C
|
61
|
01:06.3740
|
+ 0.738
|
13.
|
![]() |
KV Racing Technology |
C
|
57
|
01:06.4072
|
+ 0.771
|
14.
|
![]() |
A.J.Foyt Enterprises |
H
|
52
|
01:06.4743
|
+ 0.838
|
15.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
48
|
01:06.5502
|
+ 0.914
|
16.
|
![]() |
KV Racing Technology |
C
|
48
|
01:06.6743
|
+ 1.038
|
17.
|
![]() |
Dragon Racing |
C
|
40
|
01:06.7436
|
+ 1.108
|
18.
|
![]() |
Barracuda Racing |
H
|
56
|
01:06.7579
|
+ 1.122
|
19.
|
![]() |
Schmidt Peterson |
H
|
54
|
01:06.8079
|
+ 1.172
|
20.
|
![]() |
Sarah Fisher Hartman |
H
|
32
|
01:06.8416
|
+ 1.206
|
21.
|
![]() |
Dale Coyne Racing |
H
|
39
|
01:07.0270
|
+ 1.391
|
22.
|
![]() |
Target Chip Ganassi |
H
|
16
|
01:07.1307
|
+ 1.495
|
23.
|
![]() |
Ed Carpenter Racing |
C
|
60
|
01:07.5398
|
+ 1.904
|
24.
|
![]() |
Rahal Letterman Lanigan |
H
|
3
|
01:18.6062
|
+ 12.970
|
M = motor, C = Chevrolet, H = Honda