Firestone skončí v Indy Lights
Nahradí jej společnost Cooper Tires.
Pro juniorskou sérii Firestone Indy Lights je sezóna 2013 poslední pod současným názvem. Po šesti letech totiž skončí Firestone coby titulární sponzor a zároveň také jako dodavatel pneumatik pro tento šampionát. Spojení Firestone a Indy Lights je přitom mnohem starší, americký dodavatel pneumatik byl titulárním sponzorem i původního šampionátu Indy Lights, který v 90. letech organizoval CART a na nějž současná série Indy Lights navazuje.
Server Racer.com přišel s informací, že se nový management Indy Lights dohodl se společností Cooper Tires na převzetí role po Firestone. Během závodů v Torontu INDYCAR oznámila převedení Indy Lights na Andersen Promotions, která už organizovala zbylé dvě juniorské série – U.S. F2000 a Pro Mazda.
Sérii Pro Mazda, do loňska Star Mazda, Andersen Promotions převzala na podzim. Jedním z prvních kroků nového managementu přitom bylo nahrazení dosavadního dodavatele pneumatik, společnosti Goodyear, právě Cooper Tires. Stejný výrobce dodává od roku 2010 pneumatiky i do U.S. F2000, všechny tři juniorské série tak od příští sezóny budou mít stejný management a stejného dodavatele pneumatik.
Podle informací Raceru měl Firestone zájem nadále v Indy Lights pokračovat, ale Cooper Tires přišly s vyšší nabídkou. Tradiční dodavatel pneumatik ovšem nadále zůstane v IZOD IndyCar Series, smlouvu má do roku 2018. Už při podpisu současné smlouvy ale jiný nejmenovaný výrobce projevoval zájem o dodávání pneumatik do IndyCar. Otálení s podpisem nové smlouvy s Firestonem přitom bylo jedním z důvodů, proč si týmy přály odvolání Randyho Bernarda z pozice výkonného ředitele IndyCar. Právě Cooper Tires zřejmě byly oním zájemcem, který chtěl Firestone nahradit.
Andersen Promotions v Torontu oznámila své plány s Indy Lights. V roce 2015 se konečně dočkáme nových vozů (současné Dallary závodí od vzniku série v roce 2002), příští rok měly přijít právě nové pneumatiky a také nové motory. Pneumatiky i motory budou mít současné a budoucí vozy společné. Andersen Promotions tak chce rozdělit náklady plynoucí z přechodu na novou techniku do dvou sezón.