Lopez: Máme superauto
"Kluci ani nechtějí věřit číslům z aerodynamického tunelu."
"Máme superauto." Takhle optimistickou náladu měl Gerard Lopez ještě včera kolem poledne, při rozhovoru s redaktorem Auto Motor und Sportu.
Lopezovi rozhodně sebevědomí nechybělo a vynechání testů v Jerezu stále považoval za výborný tah: "Očekával jsem, že v Jerezu bychom se toho kvůli technickým problémům i tak mnoho nenaučili. Zůstali jsme raději doma a ušetřili nějaké peníze", pochválil se Lopez.
E22 patří mezi najneobyčejnější konstruktérské výtvory tohoto roku. Kromě dvojitého nosu s různě dlouhými špičkami, má i asymetricky umístěný výfuk. Ten je posunut mírně vpravo od pomyslné osy vozu. Netradiční je i zavěšení zadních kol, s extrémně vysokým horním a nízkým spodním uchycením.
"Máme superauto", byl si jistý Lopez. "Kluci ani nechtějí věřit číslům z aerodynamického tunelu. Pokud tyto hodnoty dosáhneme i na trati, budeme pekelně rychlí." Je ale třeba podotknout, že během tohoto rozhovoru se ještě spolumajitel Lotusu domníval, že auto stojí v garáži pouze kvůli malým problémům se softwarem. Teprve později technici identifikovali další problémy s motorem a bateriemi ERS systémů. Do té doby se Lopez domníval, že jejich problémy nemají nic společného s problémy, které trápí Red Bull a Scuderii Toro Rosso.
Jediné, čeho se Lopez obával, byla nedostatečná konkurenceschopnost Renaultu: "Mohu jen doufat, že šampionát se díky rozdílům mezi Mercedesem, Ferrari a Renaultem nerozdělí na tři výkonnostní kategorie."