Toto Wolff potvrdil přehřívání brzd
Selhání techniky možná stálo Rosberga druhé místo.
Šéf Mercedesu potvrdil, že oba jejich vozy měly stejný problém s přehříváním brzd. Teplota vzduchu během závodu klesala, ale brzdy se znovu zahřívaly při jízdě za vozy jezdící o kolo zpět. Lewis Hamilton si mohl dovolit zvolnit tempo a přijít v posledních kolech o pár sekund, ale Nico Rosberg musel uhánět před blížícím se Räikkönenem. Elektronikou řízený brzdný systém Rosberga zradil uprostřed brzdné zóny a otevřel Räikkönenovi cestu k druhému místu.
"Cítím obrovskou úlevu," řekl krátce po závodě Toto Wolff. "Během posledního kola a půl už ani jeden z našich vozů neměl funkční elektronické řízení brzd, proto jsme se nemohli bránit. Je mi líto Nica, protože měl skvělý závod s výbornými předjížděcími manévry.
S prvním a třetím místem můžeme být spokojeni. Během celého závodu jsme měli problém s přehříváním. Teplota stoupala příliš vysoko u obou vozů, a když pak přesáhla určitou hranici, došlo k automatickému přepnutí do konvenčního režimu. Sledovali jsme to během závodu a věděli jsme, že se pohybujeme na hranici. Ve chvíli, kdy jsme se dostali za jiné vozy, vyletěla teplota brzd a začaly selhávat."
Týmy čeká třítýdenní přestávka a cíl Mercedesu před návratem do Evropy je jasný - vzdálit se od Ferrari.
"Definitivně nás dohnali. Uděláme však vše pro to, abychom je porazili.“
Nico Rosberg se díky svému třetímu místu a pátému místu Sebastiana Vettela vrátil na druhé místo průběžného pořadí. Hamilton si vybudoval pohodlný 27 bodový náskok.