Paráda legendárních jezdců a vozů F1 na Red Bull Ringu
Pro nedělní „závod legend“ bylo opravdu opravdu pěkné startovní pole.
Jedno se panu Mateschitzovi jistě nedá vytknout: že by se nesnažil fandům na Red Bull-Ringu nabídnout více, než stereotypní průběh víkendu v pořadí F1-GP2-GP3-Porsche. Mimo jiné na vlastní náklady pozval do Spielbergu opravdu zajímavou paletu velkých jezdců sedmdesátých až devadesátých let, kteří měli krotit dobové vozy s přeplňovanými motory. Niki Lauda, Nelson Piquet, Alain Prost, Gerhard Berger, Riccardo Patrese, Jean Alesi, Pierluigi Martini a Christian Danner - to bylo opravdu pěkné plánované startovní pole, pro nedělní „závod legend“...
Lauda je doma stále ještě jedničkou a předvedl svůj McLaren-TAG MP4/2, se kterým zde vyhrál roku 1984.
Niki a jeho povytažená balaclava – prostě klasika!
Nelson Piquet se nepřijel pouze podívat na výkony svého synka v Porsche-Cupu...
...usedl i do svého mistrovského Brabhamu-BMW BT52 z roku 1983.
Francouzi mezi sebou: Jean Alesi a Alain Prost.
Prost v McLarenu-Porsche, se kterým dominoval v letech 1985 a 1986.
Riccardo Patrese: „Samozřejmě, že budu ostatní blokovat, co to dá – vždyť mě zde nemohou sportovně trestat!“
Patrese jel v pro něj nezvyklém Renaultu RE50 z roku 1985.
Jean Alesi směl krotit jediný atmosférický vůz v poli: Sauber C14.
Gerhard Berger dostává typy od Toto Wolfa.
Ferrari F188C Gerharda Bergera bohužel nevydržel dlouho...
Christian Danner sice nepatřil mezi absolutní esa F1, dnes ale komentuje pro RTL.
Zakspeed 871 u kterého Danner hned v tréninku rozbil motor.
Starý dobrý tým: Pierluigi Martini a Giancarlo Minardi.
Martini v kokpitu Minardi M186.
Mohl by vlastně také řídit jeden z turbo-monster. „Spadl jsem ale z koně a on na mne,“ stěžoval si Marc Surer o berlích.
Jeden z mnoha zapálených diváků: Damon Hill.
Také Adrian Campos, by měl co povídat o turbo-síle. Exklusivní rozhovor se Španělem připravujeme.