Alokace pneumatik pro Singapur, Suzuku a Soči
Pirelli se poučilo z loňské chyby.
Pirelli odhalilo výběr pneumatik pro nejbližší tři závody. Do Singapuru a Japonska posílá stejné směsi pneumatik jako loni, ale Rusko čeká změna.
Nad volbou pro Singapur nemusel italský výrobce vůbec váhat, trať v ulicích města vyžaduje především co nejvíce mechanické přilnavosti, proto budou týmům opět nabídnuty měkké a super-měkké pneumatiky.
V Japonsku se naopak předvedou dvě nejtvrdší směsi označené bílým a oranžovým proužkem. Jde o standardní a hlavně bezpečnou volbu pro okruhy s velkým množstvím po sobě následujících rychlých zatáček. Nejtvrdší pneumatiky nejlépe odolávají vysokému přetížení.
V Rusku se loni konala první velká cena na novém okruhu a Pirelli zvolilo opatrnou kombinaci měkké a středně-tvrdé směsi, což se pak podílelo na nepříliš dramatickém průběhu závodu. Letos si tedy budou jezdci vybírat ze sad měkkých a super-měkkých pneumatik.
velká cena | směsi | |
Austrálie | měkká | středně-tvrdá |
Malajsie | středně-tvrdá | tvrdá |
Čína | měkká | středně-tvrdá |
Bahrajn | měkká | středně-tvrdá |
Španělsko | středně-tvrdá | tvrdá |
Monako | super-měkká | měkká |
Kanada | super-měkká | měkká |
Rakousko | super-měkká | měkká |
Velká Británie | středně-tvrdá | tvrdá |
Maďarsko | měkká | středně-tvrdá |
Belgie | měkká | středně-tvrdá |
Itálie | měkká | středně-tvrdá |
Singapur | super-měkká | měkká |
Japonsko | středně-tvrdá | tvrdá |
Rusko | super-měkká | měkká |