Paffett vzal Audi poslední pole position sezony
Hockenheimring - kvalifikace na 2. závod
Poslední kvalifikace letošní sezony DTM je již minulostí. Gary Paffett se v Hockenheimu postaral o to, že první startovní řada posledního závodu bude britskou záležitostí a v závěru kvalifikační dvacetiminutovky vzal pole position Jamiemu Greenovi.
Kromě Greena měli Ingolstadští v ohni, ve kterém byla ukována letošní osmnáctá pole position, ještě dalších pět želízek, kolonu vozů Audi však ve finále přerušil Maxime Martin, jenž byl stejně jako včera nejlepším zástupcem BMW.
Drtivá ofenziva automobilky se čtyřmi kruhy ve znaku zatlačíla většinu konkurentů do druhé poloviny startovního roštu a to včetně loňského i novopečeného šampiona.
p.
|
Jezdec | Značka – Tým |
Čas
|
Odstup
|
1.
|
G.Paffett | Mercedes – ART |
1:32.645
|
|
2.
|
J.Green | Audi - Rosberg |
1:32.683
|
+0.038
|
3.
|
M.Ekström | Audi - Abt Sportsline |
1:32.729
|
+0.084
|
4.
|
M.Molina | Audi - Abt Sportsline |
1:32.746
|
+0.101
|
5.
|
M.Martin | BMW - RMG |
1:32.826
|
+0.181
|
6.
|
A.Tambay | Audi - Abt |
1:32.845
|
+0.200
|
7.
|
N.Müller | Audi - Rosberg |
1:32.861
|
+0.216
|
8.
|
T.Scheider | Audi - Phoenix |
1:32.936
|
+0.291
|
9.
|
M.Götz | Mercedes – Mücke |
1:32.958
|
+0.313
|
10.
|
A.Farfus | BMW - RBM |
1:32.976
|
+0.331
|
11.
|
P.di Resta | Mercedes – HWA |
1:32.991
|
+0.346
|
12.
|
T.Blomqvist | BMW - RBM |
1:33.056
|
+0.411
|
13.
|
E.Mortara | Audi - Abt |
1:33.064
|
+0.419
|
14.
|
M.Rockenfeller | Audi - Phoenix |
1:33.093
|
+0.448
|
15.
|
B.Spengler | BMW - MTEK |
1:33.096
|
+0.451
|
16.
|
M.Wittmann | BMW - RMG |
1:33.098
|
+0.453
|
17.
|
P.Wehrlein | Mercedes – HWA |
1:33.120
|
+0.475
|
18.
|
D.Juncadella | Mercedes – Mücke |
1:33.163
|
+0.518
|
19.
|
A.Félix da Costa | BMW - Schnitzer |
1:33.223
|
+0.578
|
20.
|
R.Wickens | Mercedes – HWA |
1:33.255
|
+0.610
|
21.
|
T.Glock | BMW - MTEK |
1:33.481
|
+0.836
|
22.
|
L.Auer | Mercedes – ART |
1:33.549
|
+0.904
|
23.
|
M.Tomczyk | BMW - Schnitzer |
1:33.639
|
+0.994
|
24.
|
C.Vietoris | Mercedes – HWA |
1:33.801
|
+1.156
|