Ferrari bude mít v Kanadě nové turbo
Slibuje si od něj vyšší rychlost na rovinkách.
Ferrari připravilo pro Kanadu nové turbo, které má poskytovat více energie rekuperačnímu systému MGU-H, a tak zvýšit rychlost na dlouhých rovinkách okruhu Gilles Villeneuve.
Mattia Binotto, šéf oddělení pohonných jednotek Scuderie Ferrari: "Hybridní systém je důležitý, protože hlavní rovinka (v Kanadě) potřebuje veškerý výkon, takže potřebujeme zajistit dobrou rekuperaci ve smíšené části okruhu a plné baterie na výjezdu z vlásenky na hlavní rovinku."
Další informace o novém turbu se liší. Podle webu Motorsport Ferrari utratilo 3 vývojové žetony a do zbytku sezony mu zbývají ještě další 3, podle zdrojů Autosportu utratilo pouze 2 žetony a zůstávají mu 4. Přesná čísla FIA obvykle prozradí během závodního víkendu. Jisté je, že nové turbo bude nainstalováno do třetí pohonné jednotky Sebastiana Vettela a informace Autosportu tvrdí, že ho dostane i Kimi Räikkönen.
Shell přispěje novým palivem přizpůsobeným novému mapování motoru. Také se dozvídáme, že SF16-H dostane nové zavěšení zadních kol, které má ukončit problémy se zahříváním pneumatik a zlepšit konkurenceschopnost v kvalifikaci.
"Víme, že náš problém souvisí s tím, jak náš vůz pracuje s pneumatikami. Musíme na tom zapracovat a problém odstranit, protože když nestartujeme z nejlepších míst, musíme čelit problémům, které bychom jinak neměli," řekl Maurizio Arrivabene po závodě v Monaku, kde musel Sebastian Vettel po startu ze čtvrtého místa a výměně pneumatik několik kol jezdit za mnohem pomalejším Felipe Massou.
Mattia Binotto, šéf oddělení pohonných jednotek Scuderie Ferrari: "Hybridní systém je důležitý, protože hlavní rovinka (v Kanadě) potřebuje veškerý výkon, takže potřebujeme zajistit dobrou rekuperaci ve smíšené části okruhu a plné baterie na výjezdu z vlásenky na hlavní rovinku."
Další informace o novém turbu se liší. Podle webu Motorsport Ferrari utratilo 3 vývojové žetony a do zbytku sezony mu zbývají ještě další 3, podle zdrojů Autosportu utratilo pouze 2 žetony a zůstávají mu 4. Přesná čísla FIA obvykle prozradí během závodního víkendu. Jisté je, že nové turbo bude nainstalováno do třetí pohonné jednotky Sebastiana Vettela a informace Autosportu tvrdí, že ho dostane i Kimi Räikkönen.
Shell přispěje novým palivem přizpůsobeným novému mapování motoru. Také se dozvídáme, že SF16-H dostane nové zavěšení zadních kol, které má ukončit problémy se zahříváním pneumatik a zlepšit konkurenceschopnost v kvalifikaci.
"Víme, že náš problém souvisí s tím, jak náš vůz pracuje s pneumatikami. Musíme na tom zapracovat a problém odstranit, protože když nestartujeme z nejlepších míst, musíme čelit problémům, které bychom jinak neměli," řekl Maurizio Arrivabene po závodě v Monaku, kde musel Sebastian Vettel po startu ze čtvrtého místa a výměně pneumatik několik kol jezdit za mnohem pomalejším Felipe Massou.