Nastavení stálo Hamiltona jen 0.2 vteřiny na kolo
Jezdec tomu odmítá uvěřit.
Šéf Mercedesu po analýze Hamiltonových dat novinářům prozradil, že inženýři odhadli ztrátu způsobenou nesprávně nastaveným režimem pohonné jednotky na přibližně 0.2 sekundy na kolo. Při dominanci vozu Mercedes F1 W07, který Nicu Rosbergovi umožnil dominovat v kvalifikaci i během celého závodu, tedy nejspíš mohl nadále držet tempo se Sergiem Pérezem a dohnat Kimiho Räikkönena.
"Neznáme přesné číslo, ale podle dat to mohlo být 0.2 sekundy na kolo," prozradil Toto Wolff. "Pocitově to bylo mnohem víc, protože výkon motoru klesal mezi druhou a třetí zatáčkou, kde měl být naopak velmi silný."
Hamiltonovi se tak nízké číslo nezamlouvá, i časy na kolo prý tvrdí něco zcela jiného.
"Jsem si zcela jistý, že to tam bylo od začátku, takže jsem ztrácel… Cítil jsem, že mám méně rychlosti. Na začátku rovinek jsem rozeznal zhoršení, proto jsem měl problém s předjížděním," řekl Hamilton. "V závěru závodu, kdy se mi výkon vrátil, jsem udělal rychlé kolo. Tým tvrdí, že v tom nebyl velký rozdíl, jenže to kolo bylo o více než sekundu rychlejší, takže tam evidentně byl velký rozdíl."
Wolff vysvětlil, že Hamiltona stálo obrovské množství času hledání problému prostřednictvím ovládacích prvků a displeje na volantu a ztráta koncentrace.
"Je důležité si uvědomit, že když na městském okruhu vypadnete z rytmu a vše jde od desíti k pěti a ještě tam je samotný technický problém, tak je vše mnohem komplikovanější."
"Neznáme přesné číslo, ale podle dat to mohlo být 0.2 sekundy na kolo," prozradil Toto Wolff. "Pocitově to bylo mnohem víc, protože výkon motoru klesal mezi druhou a třetí zatáčkou, kde měl být naopak velmi silný."
Hamiltonovi se tak nízké číslo nezamlouvá, i časy na kolo prý tvrdí něco zcela jiného.
"Jsem si zcela jistý, že to tam bylo od začátku, takže jsem ztrácel… Cítil jsem, že mám méně rychlosti. Na začátku rovinek jsem rozeznal zhoršení, proto jsem měl problém s předjížděním," řekl Hamilton. "V závěru závodu, kdy se mi výkon vrátil, jsem udělal rychlé kolo. Tým tvrdí, že v tom nebyl velký rozdíl, jenže to kolo bylo o více než sekundu rychlejší, takže tam evidentně byl velký rozdíl."
Wolff vysvětlil, že Hamiltona stálo obrovské množství času hledání problému prostřednictvím ovládacích prvků a displeje na volantu a ztráta koncentrace.
"Je důležité si uvědomit, že když na městském okruhu vypadnete z rytmu a vše jde od desíti k pěti a ještě tam je samotný technický problém, tak je vše mnohem komplikovanější."