Mercedes do Austrálie poslal pouze nejnovější motory
Co bylo zdrojem obav?
Mercedes poslal do australského Melbourne pouze své nejnovější pohonné jednotky. Jezdci továrního týmu, Force Indie i Williamsu tedy začnou sezónu s nejnovější verzí německé pohonné jednotky testované v závěru zimních testů (tzv. Spec 2). Zdá se to být přirozená volba, ale podle Autosportu si Mercedes nebyl jistý spolehlivostí svého nejnovějšího výtvoru a uvažoval, že sezónu raději začne se základní verzí své letošní pohonné jednotky (Spec 1).
Podle zákulisních drbů dokázal Mercedes z nové pohonné jednotky vyždímat až o 70 koňských sil více než z loňské, ale pouze na dynamometru. V testech se údajně objevil problém s klikovým hřídelem, který je třeba začít řešit až u MGU-K, které je napojeno přímo na hřídel a dodává mu energii zachycenou v brzdovém systému a uskladněnou v baterii. Je možné, že Mercedes na začátku sezóny uzamkne část výkonu pohonné jednotky a bude ho odemykat postupně během sezóny, podle toho jak rychle se mu podaří vyřešit nečekané problémy.
Podle zákulisních drbů dokázal Mercedes z nové pohonné jednotky vyždímat až o 70 koňských sil více než z loňské, ale pouze na dynamometru. V testech se údajně objevil problém s klikovým hřídelem, který je třeba začít řešit až u MGU-K, které je napojeno přímo na hřídel a dodává mu energii zachycenou v brzdovém systému a uskladněnou v baterii. Je možné, že Mercedes na začátku sezóny uzamkne část výkonu pohonné jednotky a bude ho odemykat postupně během sezóny, podle toho jak rychle se mu podaří vyřešit nečekané problémy.