McLaren konečně zvítězil!
Když motory zůstaly ztichlé, McLaren všem pláchnul.
McLaren se po dlouhém půstu konečně dočkal vítězství, v Montrealu porazil všechny soupeře z prostředí F1. Asi není náhodou, že to dokázal bez účasti Hondy a koňských sil. K vítězné trofeji ho dostaly lidské síly a vesla.
F1 obnovila závod vorů, který se konal při Velké ceně Kanady pravidelně až do 90. let minulého století. Pobavit se přišly všechny týmy s výjimkou Ferrari, Mercedesu a Force India. Nahradily je týmy FIA, FOM a Liberty Media. Aby nerozhodovaly rozpočty, byly všechny týmy stejně velké a své vory musely postavit krátce před závodem za méně než hodinu. Na dodržování předpisů dohlížel Charlie Whiting.
K dominantnímu vítězství McLarenu přispěl Tom Stallard, bývalý profesionální veslař, majitel stříbrné medaile z XXIX. olympijských her v Pekingu, který je v současnosti závodním inženýrem Stoffela Vandoorna. Druhé místo vybojovala posádka Toro Rosso, třetí skončil Sauber.
"Vyhráli jsme, Fernando teď musí zůstat..." smál se Éric Boullier, odkazujíc na nedávné Alonsovo vyjádření, že v McLarenu určitě zůstane, pouze pokud tento tým do září vyhraje závod.
F1 obnovila závod vorů, který se konal při Velké ceně Kanady pravidelně až do 90. let minulého století. Pobavit se přišly všechny týmy s výjimkou Ferrari, Mercedesu a Force India. Nahradily je týmy FIA, FOM a Liberty Media. Aby nerozhodovaly rozpočty, byly všechny týmy stejně velké a své vory musely postavit krátce před závodem za méně než hodinu. Na dodržování předpisů dohlížel Charlie Whiting.
K dominantnímu vítězství McLarenu přispěl Tom Stallard, bývalý profesionální veslař, majitel stříbrné medaile z XXIX. olympijských her v Pekingu, který je v současnosti závodním inženýrem Stoffela Vandoorna. Druhé místo vybojovala posádka Toro Rosso, třetí skončil Sauber.
"Vyhráli jsme, Fernando teď musí zůstat..." smál se Éric Boullier, odkazujíc na nedávné Alonsovo vyjádření, že v McLarenu určitě zůstane, pouze pokud tento tým do září vyhraje závod.