Audi brzy rozhodne o vstupu do F1
Může se začít připravovat na rok 2021.
O vstupu Audi do F1 se mluví a píše už mnoho let, ale dosud byly všechny zaručené zákulisní informace na omylu. Tentokrát ale vyhodnocování plusů a minusů vstupu do F1 přiznává samotný sportovní ředitel německé automobilky Dieter Gass.
Audi se stáhlo z vytrvalostního mistrovství světa, které přenechalo sesterskému Porsche. Je čas zamyslet se nad možností spuštění dalšího velkého projektu a F1 pod novým majitelem zrovna rozhoduje o své vlastní budoucnosti, přesněji o období po roce 2020. Rodina Volkswagenu se účastní diskusí o typu motoru, který by měl vozy F1 pohánět od roku 2021.
"Jako všechny ostatní potenciální výrobce motorů, i nás FIA pozvala, abychom diskutovali o možné účasti," řekl Dieter Gass. "Pokud se máme zúčastnit sezony 2021, musíme se rychle rozhodnout.”
Audi přitom nezajímají pouze změny, které se očekávají, pokud jde o motory, kalendáře velkých cen, náklady, dělení zisků, ale i celková marketingová kompatibilita F1 a značky Audi. "Je to otázka filozofie. Bude F1 ladit s Audi? Bude zajímavou součástí našeho marketingu? Momentálně je pro nás logickou volbou Formule E."
Audi se stáhlo z vytrvalostního mistrovství světa, které přenechalo sesterskému Porsche. Je čas zamyslet se nad možností spuštění dalšího velkého projektu a F1 pod novým majitelem zrovna rozhoduje o své vlastní budoucnosti, přesněji o období po roce 2020. Rodina Volkswagenu se účastní diskusí o typu motoru, který by měl vozy F1 pohánět od roku 2021.
"Jako všechny ostatní potenciální výrobce motorů, i nás FIA pozvala, abychom diskutovali o možné účasti," řekl Dieter Gass. "Pokud se máme zúčastnit sezony 2021, musíme se rychle rozhodnout.”
Audi přitom nezajímají pouze změny, které se očekávají, pokud jde o motory, kalendáře velkých cen, náklady, dělení zisků, ale i celková marketingová kompatibilita F1 a značky Audi. "Je to otázka filozofie. Bude F1 ladit s Audi? Bude zajímavou součástí našeho marketingu? Momentálně je pro nás logickou volbou Formule E."