Frijns zřejmě skončí u Andrettiho
Nemůže současně jezdit za Audi i BMW.
Mohutný nástup výrobců do formule E začíná přinášet i vedlejší efekty, na něž původně asi nikdo nepomyslel. Na vlastní kůži to teď pocítil Robin Frijns.
Nizozemský závodník jezdil elektrický šampionát za Andretti Autosport a současně si ho najímalo Audi pro Blancpain GT Serii. Všechno běželo hladce, Michael Andretti měl pro Frijnsův druhý pracovní poměr pochopení, obzvlášť když kvůli němu neabsentoval ve svém hlavním zaměstnání.
Jenže od sezony 2017/18 je Andretti ve Formuli E oficiálním továrním týmem BMW. A pro bavorskou značku je nestravitelné, aby jeden z pilotů současně hájil barvy přímého konkurenta na automobilovém trhu.
„Mám platnou smlouvu s Andrettim,“ vysvětloval pětadvacetiletý jezdec, který svého času pošilhával i po F1, britskému Autosportu. „Stáj je s mými výkony a odvedenou prací velmi spokojena, jenže věc je hodně komplikovaná. Možná zůstanu, možná ne. Momentálně to vypadá spíše na odchod. Musím se poohlédnout po jiném džobu.“ Jeho situaci navíc komplikuje fakt, že právě dnes podstupuje operaci kolene.
Pokud by byl Andretti Autosport opravdu nucen rezignovat na Frijnsovy služby, připadal by v úvahu jako jeho nástupce Alexander Sims, který s BMW úzce spolupracoval na vývoji monopostu pro příští ročník seriálu.