Whiting zkontroloval okruh v Buenos Aires
Argentinci to s velkou cenou myslí vážně.
Charlie Whiting navštívil Okruh Juana a Oscara Gálvezových v Buenos Aires, na němž se velká cena konala naposledy v roce 1998. Během prohlídky ho provázeli členové zastupitelstva města Buenos Aires i argentinského autoklubu a Svazu argentinských jezdců. Whitingovým úkolem bylo vysvětlit, jaké úpravy potřebují některé části okruhu, aby mu byla udělena licence Grade 1. Monoposty F1 smějí závodit pouze na okruzích s touto licencí a cíl Argentinců je zřejmý. Chtějí se zařadit na seznam vážných zájemců o zapsání do kalendáře velkých cen.
O zájmu Argentinců opět hostit F1 víme od roku 2015, kdy kontaktovali tehdejšího šéfa Bernieho Ecclestonea. Avšak už kalendář pro sezonu 2018 praská ve švech, je v něm zařazeno 21 závodů a počítá se s tím, že jedno místo zabere druhá velká cena na území USA. Pokud současný ředitel obchodních záležitostí F1 Sean Bratches vezme na palubu další závod, bude muset jiný vyškrtnout, nebo se kalendář ještě více nafoukne, což bude velkou logistickou výzvou pro týmy cestující kolem celého světa. Kromě toho se Argentina se dostává do konkurence dalších vážných zájemců, mezi nimiž by měly být i Portugalsko a Turecko.
Latinská Amerika už má dva závody, ale Mexiko je ve Střední Americe a v Brazílii se mluví portugalsky, takže mít závod ve španělsky mluvící části Jižní Ameriky by majitelům F1 mohlo zapadat do strategie lépe pokrýt největší světové trhy.
O zájmu Argentinců opět hostit F1 víme od roku 2015, kdy kontaktovali tehdejšího šéfa Bernieho Ecclestonea. Avšak už kalendář pro sezonu 2018 praská ve švech, je v něm zařazeno 21 závodů a počítá se s tím, že jedno místo zabere druhá velká cena na území USA. Pokud současný ředitel obchodních záležitostí F1 Sean Bratches vezme na palubu další závod, bude muset jiný vyškrtnout, nebo se kalendář ještě více nafoukne, což bude velkou logistickou výzvou pro týmy cestující kolem celého světa. Kromě toho se Argentina se dostává do konkurence dalších vážných zájemců, mezi nimiž by měly být i Portugalsko a Turecko.
Latinská Amerika už má dva závody, ale Mexiko je ve Střední Americe a v Brazílii se mluví portugalsky, takže mít závod ve španělsky mluvící části Jižní Ameriky by majitelům F1 mohlo zapadat do strategie lépe pokrýt největší světové trhy.