Hunter-Reay začal tam, kde naposledy vyhrál,nejlépe
ABC Supply 500 – 1. trénink
Jen jeden trénink mají piloti k dispozici před kvalifikací na pětisetmílový závod na oválu Pocono Raceway. Nejlepší formu v něm ukázal Ryan Hunter-Reay, který se naposledy radoval z vítězství před dvěma lety právě na oválu v Poconu.
Piloti předvedli velmi vyrovnané výkony. Za Hunter-Reayem skončil Pagenaud s odstupem necelých 11 tisícin. Třetí Kanaan, který na vítězství čeká ještě déle, od posledního závodu sezony 2014, ztratil v 1. tréninku na nejrychlejšího pilota dvě setiny.
Tým Andretti Autosport ukázal, že mu dlouhé ovály svědčí. Marco Andretti skončil čtvrtý, vítěz Indy500 Sató šestý a hned za ním se umístil Alexander Rossi. Pátá příčka patřila Dixonovi.
Komu se v tréninku naopak nedařilo, byla dvojice pilotů týmu Penske Josef Newgarden a Will Power. Power zajel 18. čas, lídr šampionátu Newgarden byl v tréninku až dvacátý. Mezi ně se vměstnal Sebastian Saavedra, který získal minimálně pro závody v Poconu a na oválu Gateway místo u Sama Schmidta po Rusovi Aljošinovi.
Trénink se nevyvedl ani Edu Carpenterovi. Jeden z nejsilnějších pilotů, pokud jde o závodění na oválech, udělal na konci tréninku chybu, vyletěl z dráhy a narazil do zdi. Tým má na opravu před kvalifikací jen několik málo hodin.
Za povšimnutí stojí také výkon týmu Mikea Hardinga a Dennise Reinbolda, jehož vůz dovezl v prvním tréninku Gabby Chaves na 10. místě. Pro novou stáj, která by v příštím roce už chtěla odjet všechny závody, je to teprve třetí start, ale v Indianapolisu byl Chaves devátý a v demoličním derby, ve které proměnili jezdci závod v Texasu, skončil dokonce na pátém místě!
p.
|
Jezdec | Tým |
M
|
Kol
|
Čas
|
Odstup
|
1.
|
R.Hunter-Reay | Andretti Autosport |
H
|
39
|
00:41.0456
|
|
2.
|
S.Pagenaud | Team Penske |
C
|
29
|
00:41.0563
|
+ 0.010
|
3.
|
T.Kanaan | Chip Ganassi Racing |
H
|
28
|
00:41.0658
|
+ 0.020
|
4.
|
M.Andretti | Andretti Autosport |
H
|
38
|
00:41.1267
|
+ 0.081
|
5.
|
S.Dixon | Chip Ganassi Racing |
H
|
31
|
00:41.2005
|
+ 0.155
|
6.
|
T.Sató | Andretti Autosport |
H
|
32
|
00:41.2118
|
+ 0.166
|
7.
|
A.Rossi | Andretti/Bryan Herta |
H
|
35
|
00:41.2265
|
+ 0.181
|
8.
|
G.Rahal | Rahal Letterman Lanigan |
H
|
38
|
00:41.3342
|
+ 0.288
|
9.
|
H.Castroneves | Team Penske |
C
|
39
|
00:41.3517
|
+ 0.306
|
10.
|
G.Chaves | Harding Racing |
C
|
39
|
00:41.4209
|
+ 0.375
|
11.
|
JR Hildebrand | Ed Carpenter Racing |
C
|
35
|
00:41.4262
|
+ 0.380
|
12.
|
M.Chilton | Chip Ganassi Racing |
H
|
38
|
00:41.4483
|
+ 0.402
|
13.
|
C.Kimball | Chip Ganassi Racing |
H
|
40
|
00:41.4659
|
+ 0.420
|
14.
|
C.Muňoz | A.J. Foyt Enterprises |
C
|
32
|
00:41.4962
|
+ 0.450
|
15.
|
E.Carpenter | Ed Carpenter Racing |
C
|
22
|
00:41.5101
|
+ 0.464
|
16.
|
J.Hinchcliffe | Schmidt Peterson Motorsp. |
H
|
29
|
00:41.5255
|
+ 0.480
|
17.
|
E.Gutiérrez | Dale Coyne Racing |
H
|
33
|
00:41.5301
|
+ 0.484
|
18.
|
W.Power | Team Penske |
C
|
30
|
00:41.5893
|
+ 0.543
|
19.
|
S.Saavedra | Schmidt Peterson Motorsp. |
H
|
43
|
00:41.7051
|
+ 0.659
|
20.
|
J.Newgarden | Team Penske |
C
|
31
|
00:41.9038
|
+ 0.858
|
21.
|
C.Daly | A.J. Foyt Enterprises |
C
|
38
|
00:41.9099
|
+ 0.864
|
22.
|
E.Jones | Dale Coyne Racing |
H
|
33
|
00:42.2675
|
+ 1.222
|