Pat Symonds se přidal k týmu Rosse Brawna
Bývalý technický ředitel bude psát pravidla.
Pat Symonds byl během své kariéry závodním inženýrem Michaela Schumachera v Benettonu, výkonným technickým ředitelem Renaultu během éry získávání titulů s Fernandem Alonsem a v čerstvé paměti ho máme jako technického ředitele, který se významně zasloužil o vzestup týmu Williams v sezoně 2014. Ještě předtím, než ho u Williamsu nahradil Paddy Lowe, byl šéfem pracovního týmu, který podle přání Strategické skupiny F1 psal pravidla pro současnou generaci vozů. Zdálo se, že Symonds je již unavený a bude mu stačit místo experta televize Sky, ale ani ne rok po jeho odchodu se dozvídáme, že přijal novou výzvu.
Brit přijal místo v novém týmu lidí pracujících pro Rosse Brawna, ředitele sportovních záležitostí F1. Brawn, Symonds a zbytek skupiny napíší technická pravidla, jejichž výsledkem by měly být menší rychlostní rozdíly mezi vozy velkých a malých týmů i aerodynamika umožňující jízdu těsně za jiným monopostem.
"Skupina má momentálně čtyři lidi, ale rozroste se na dvanáct. Pravidelně se setkáváme v Londýně a naše zkušenosti chceme využít při tvorbě nových pravidel. Je to velmi zajímavý úkol a je skvělé opět pracovat s Rossem," cituje Bild Symondse, kterému Brawn šéfoval před čtvrtstoletím, když byl technickým ředitelem Benettonu.
Brit přijal místo v novém týmu lidí pracujících pro Rosse Brawna, ředitele sportovních záležitostí F1. Brawn, Symonds a zbytek skupiny napíší technická pravidla, jejichž výsledkem by měly být menší rychlostní rozdíly mezi vozy velkých a malých týmů i aerodynamika umožňující jízdu těsně za jiným monopostem.
"Skupina má momentálně čtyři lidi, ale rozroste se na dvanáct. Pravidelně se setkáváme v Londýně a naše zkušenosti chceme využít při tvorbě nových pravidel. Je to velmi zajímavý úkol a je skvělé opět pracovat s Rossem," cituje Bild Symondse, kterému Brawn šéfoval před čtvrtstoletím, když byl technickým ředitelem Benettonu.