McLaren chce Renaultu mluvit do vývoje motoru
Není v postavení běžného zákazníka
Éric Boullier se vyjádřil k rozchodu týmu s Hondou a budoucnosti s Renaultem.
"Po třech náročných letech jsme museli učinit důležité rozhodnutí dříve, než by bylo příliš pozdě," řekl šéf anglického týmu. "Nyní cítíme hlavně úlevu, ale také smutek. I přesto, že jsme neměli výsledky, jsme si s Hondou vybudovali dobrý pracovní vztah.
Renault nám dal data, která nás přesvědčila, že má dobrý motor. Možná trochu zaostává za Mercedesem a Ferrari, ale má potenciál. Na setkáních nám ukázal, že pracuje na balíku novinek, které v příštím roce zlepší spolehlivost i výkon."
Fanouškům McLarenu dělá starosti fakt, že se jejich tým vzdal partnerství s velkou automobilkou a opět bude zákazníkem. Renault však hned při oznámení podpisu smlouvy hovořil o technické i marketingové spolupráci a Boullier tvrdí, že McLaren nebude běžným zákazníkem a dokonce bude mluvit i do vývoje pohonné jednotky.
"Další výhodou spolupráce s Renaultem bude, že budeme mít slovo při konstrukci motoru. V roce 2019 budeme mít řešení, které bude téměř tovární. Bude to lepší, než dostat motor jako zákazník."
"Po třech náročných letech jsme museli učinit důležité rozhodnutí dříve, než by bylo příliš pozdě," řekl šéf anglického týmu. "Nyní cítíme hlavně úlevu, ale také smutek. I přesto, že jsme neměli výsledky, jsme si s Hondou vybudovali dobrý pracovní vztah.
Renault nám dal data, která nás přesvědčila, že má dobrý motor. Možná trochu zaostává za Mercedesem a Ferrari, ale má potenciál. Na setkáních nám ukázal, že pracuje na balíku novinek, které v příštím roce zlepší spolehlivost i výkon."
Fanouškům McLarenu dělá starosti fakt, že se jejich tým vzdal partnerství s velkou automobilkou a opět bude zákazníkem. Renault však hned při oznámení podpisu smlouvy hovořil o technické i marketingové spolupráci a Boullier tvrdí, že McLaren nebude běžným zákazníkem a dokonce bude mluvit i do vývoje pohonné jednotky.
"Další výhodou spolupráce s Renaultem bude, že budeme mít slovo při konstrukci motoru. V roce 2019 budeme mít řešení, které bude téměř tovární. Bude to lepší, než dostat motor jako zákazník."