Formule E prorazila na sociálních sítích
Více než milion sledovatelů
Formule E se chlubí zvýšeným zájmem o sebe na sociálních sítích. Právě na tento způsob komunikace s fanoušky vsadila a zdá, že výsledky se dostavují.
Návštěvnost oficiálních profilů vzrostla meziročně u věkové skupiny 13 až 17 let o 347 procent, mezi osmnácti- až čtyřiadvacetiletými o 54 procent. Je možné namítnout, že z hlediska okamžitého marketingového využití nejde o právě přesný zásah. Promotér seriálu Alejandro Agag však hledí do budoucnosti: „Mladé lidi nezajímají jen samotné závody, ale také značky a partneři, jež se šampionátu zúčastní.“ Jinak řečeno, dnešní teenageři by měli být prvními zákazníky, kteří si v masovějším měřítku budou pořizovat elektromobily a využívat s tím spojené služby.
„Díky dobré digitální strategii a zajímavému obsahu hovoříme jazykem našich příznivců, jak ostatně čísla dokládají. Nebojíme se ani experimentovat na nových platformách v této oblasti,“ dodal Agag.
V souhrnu má aktuálně Formule E v sociálních médiích přes milion sledovatelů.