Heidfeld zklamán novou aerodynamikou vozu
Podle dat by měl být vůz daleko rychlejší.
Před šesti dny se stal Nick Heidfeld šťastným otcem, zpět do nepříznivé reality formule 1 jej však vrátily výsledky Williamsu na domácí trati v Silverstone. Tým se během pauzy snažil zapracovat na voze, aby tak odčinil blamáž z francouzské Grand Prix. Nevýrazné výsledky však modrobílé provází i v Anglii.
Dvanáctý a čtrnáctý čas z kvalifikace daleko zaostává za tím, co si v Grove pro zdejší Velkou cenu naplánovali. Tým společně se svými partnery detailně analyzoval data z Magny Cours, kýžené zlepšení se však nedostavilo. "Předpokládanou výhodou zde nemáme, musíme na tom dále pracovat. Podle dat bychom měli být daleko rychlejší," posteskl si Heidfeld.
O tom, že s vývojem není vše v pořádku svědčí i taktika, pro kterou se Němec rozhodl. "Jedu s variantou vozu, kterou jsem měl na Nürnburgringu."
Kolega Mark Weber dal naproti tomu přednost vozu doplněnému o poslední aerodynamické inovace. "Dopoledne jsme zajeli skoro stejný čas. Teď (v kvalifikaci – pozn. red.) byl Mark o dvě desetiny rychlejší. To znamená, že nám to očekávané zlepšení nepřineslo. Včera jsme toho hodně vyzkoušeli a nakonec se společně rozhodli, že se vrátíme ke starší variantě vozu. Chtěl jsem to tak."
Rodák z Mönchengladbachu doufá v lepší výsledek než v posledním závodě v Magny Cours, přiznal však, že to bude velice těžké. "Doufám, že se dostaneme na body."
Určitou naději by mohlo přinést britské počasí, které už několikrát hrozilo deštěm, zatím se však naplno neprojevilo. "Déšť by nebyl špatný, protože nejsme zrovna vepředu. Předpověď však říká, že zítra bude opravdu horko."