Renault překvapila ztráta na McLaren a BMW
A plánuje agresivnější přístup k vývoji aerodynamiky.
Šéfinženýr Renaultu Pat Symonds přiznal, že francouzský tým byl zaskočen odstupem, s jakým se v Austrálii prezentoval za svými největšími soupeři.
"Největším překvapením víkendu pro nás byl fakt, že ztráta na McLaren a BMW byla mnohem větší, než jsme po testech v Bahrajnu čekali."
Renault si byl podle Symondse vědom svého odstupu za Ferrari, předpokládal však, že bude těsně za McLarenem a na úrovni BMW. "Realita nakonec byla taková, že jsme pozadu jak v kvalifikaci, tak i v závodě."
"První závod nám možná vypočítal naši výkonnostní ztrátu, ale už předtím jsem dobře věděli, že naše rychlost nebude adekvátní," přiznal a potvrdil, že už před GP Austrálie tým pracoval na odstranění nedostatků odhalených během testování.
Oba piloti jsou s ovládáním vozu spokojeni, takže Renault se chce soustředit především na to, jak lépe těžit z potenciálu pneumatik. Prvním krokem však bude mnohem agresivnější přístup k vývoji aerodynamiky letošního stroje.
Stejně jako ostatní týmy, s výjimkou Spykeru, se úřadující mistři zúčastní příští týden testů v Sepangu. "Tyto tři dny pro nás představují 12,5 % z našeho sezónního testovacího kalendáře a musíme je maximálně vyžít."