Nový předek Ferrari není tak důležitý, jak si lidé myslí
Jiná řešení jsou méně vidět, jsou ale důležitější.
Ferrari se snaží krotit důležitost nového řešení přední části vozu s otvorem [informovali jsme zde] s tím, že ostatní aerodynamické oblasti jsou stejně důležité pro rychlost F2008.
Mnozí totiž očekávají, že zlepšení s nasazením nového řešení bude veliké. Šéfkonstruktér stáje si to ale nemyslí.
"Není to nic revolučního, co by nás zrychlilo o dvě vteřiny na kolo," řekl Nicholas Tombazis. "Je to standardní aerdoynamický vývoj, jinak řečeno jsou tam jiná zlepšení, která jsou méně vidět, ale jsou důležitější."
Ferrari muselo absolvovat nový crash test, proto se premiéra odložila až na start evropské části sezony. Bylo také nutné zajistit dostatek náhradních dílů.
Nicholas Tombazis potvrdil, že benefitem nového řešení je lepší kontrola toku vzduchu přes přední přítlačné křídlo s dalšími výhodami pro komponenty za ním. Jako difuzor a zadní přítlačné křídlo.
"Pilot cítí větší aerodynamickou sílu, v zatáčkách pak může být rychlejší. To ale díky dalším věcem, které nejsou vidět."