Wilson se dotahuje na čelo, první tentokrát Matos

Honda Indy Toronto - 2. trénink
Zatímco první trénink prozářilo sluníčko, tak na druhý trénink se obloha zatáhla, na zítřek je hlášený déšť a na závod má být zase jasno. Týmy tedy využily všechen dostupný čas z tréninku k vyladění vozidel pro nedělní závod.
Edu Carpenterovi se asi zalíbila bariéra z ochranných pneumatik. Zatímco v prvním tréninku Carpenter lehce s bariérou kolidoval, ve druhém tréninku se na bariéru v tom samém místě velmi zblízka podíval. Tentokrát naštěstí pro něj ke kontaktu ovšem nedošlo.
Marco Andretti se v první zatáčce dostal do hodin a předznamenal tak celou plejádu problémů. Krátce po něm dostala Danica Patrick smyk na výjezdu z páté zatáčky, došlo ke kontaktu se zdí a zlomení zavěšení levého zadního kola. Američanka sice dokázala pomalu dojet do boxů, ale trénink pro ni skončil.
Ed Carpenter se dostal do únikové zóny v první zatáčce. V tu samou chvíli na výjezdu z ní dostal smyk velezkušený Paul Tracy. Měl velké štěstí, že mu nezhasnul motor, protože se dokázal dostat z cesty jedoucímu Franchittimu, zajel do únikové zóny a otočil se.
Celý den se v Torontu trápí Dan Wheldon. O Wheldonovi je známu, že mu nesvědčí hrbolaté tratě. Dopoledne se stáji Panther Racing nepovedlo nastavit vůz, aby měl slušný přítlak a Wheldon na dráze plaval. Odpoledne to zjevně nebylo o moc lepší. Wheldon rozšířil seznam jezdců, kteří v Torontu navštívili únikovou zónu. V Britově případě šlo o zónu v zatáčce číslo tři, ale naštěstí ke kontaktu s bariérou nebo zdí nedošlo.
Justin Wilson chtěl prokázat, že zná Toronto minimálně stejně dobře jako Will Power a tak si to také namířil v zatáčce č. 1 rovně skrz Prince´s Gate a na Lakeshore Boulevard se vrátil po paralelně vedoucí Strachan Avenue. Vzhledem k časům, které Wilson zajížděl, rozhodně tým nemusí litovat nevyužité hodiny z prvního tréninku.
O trochu více starostí mohou mít u Rogera Penskeho. Sice se Will Power stále drží v předu, ale u Ryana Briscoea i Helia Castronevese se objevily problémy s převody. Navíc Castroneves dopadl v tréninku podobně jako Danica Patrick. Na stejném místě ztratil kontrolu nad vozem, narazil však do protější zdi než Danica a to přímo pravým předním kolem. Trénink tak pro něj skončil o pět minut dříve.
Ani my jsme se nedočkali normálního konce tréninku. Jakmile byly znovu vyvěšeny zelené vlajky, většina jezdců se vydala zlepšit svá nejlepší kola, ale do problémů při vjezdu na cílovou rovinku se dostal do té doby první Raphael Matos, dostal hodiny a vůz se zastavil až o bariéru dělící trať a pit lane. K žádnému zranění nedošlo, vůz je jen lehce poškozen, ale protože zbývaly sotva dvě minuty do konce, Matos si touto nehodou zajistil, že jeho nejlepší čas již nikdo neohrozí.
Na závěr jedna zajímavost. Graham Rahal nastupuje s upraveným designem přilby. Z jedné poloviny ji tvoří Grahamovo obvyklé zbarvení, druhá polovina je však udělána po vzoru přilby Grahamova otce Bobbyho, který s tímto designem vyhrál první Molson Indy Toronto v roce 1986.
p.
|
Jezdec | Tým |
Čas/odstup
|
1.
|
![]() |
Luczo Dragon Racing |
01:01.4739
|
2.
|
![]() |
Dale Coyne Racing |
0.2888
|
3.
|
![]() |
Penske Racing |
0.2983
|
4.
|
![]() |
Newman/Haas/Lanigan Racing |
0.3647
|
5.
|
![]() |
Team Penske |
0.3681
|
6.
|
![]() |
Target Chip Ganassi Racing |
0.4498
|
7.
|
![]() |
Team Penske |
0.4625
|
8.
|
![]() |
Target Chip Ganassi Racing |
0.4878
|
9.
|
![]() |
Newman/Haas/Lanigan Racing |
0.5288
|
10.
|
![]() |
Andretti Green Racing |
0.5305
|
11.
|
![]() |
Dreyer & Reinbold Racing |
0.7177
|
12.
|
![]() |
Dreyer & Reinbold Racing |
0.8309
|
13.
|
![]() |
KV Racing Technology |
0.8914
|
14.
|
![]() |
A.J. Foyt Enterprises |
1.0006
|
15.
|
![]() |
Andretti Green Racing |
1.0695
|
16.
|
![]() |
KV Racing Technology |
1.1394
|
17.
|
![]() |
Conquest Racing |
1.2516
|
18.
|
![]() |
HVM Racing |
1.3019
|
19.
|
![]() |
Panther Racing |
1.9775
|
20.
|
![]() |
Team 3G |
2.4500
|
21.
|
![]() |
Andretti Green Racing |
2.4540
|
22.
|
![]() |
Andretti Green Racing |
2.4914
|
23.
|
![]() |
Vision Racing |
3.2616
|