Bartels s Buurmanem si připisují na Slovensku další vítězství
Rosina cíl opět nespatřil, Salaquarda byl šestý.
Pořadí na roštu hlavního závodu určil sobotní kvalifikační závod (více Zde).
Dnes se na roštu objevil i ford španělské stáje Sunred, přesto startovní pole záhy čítalo opět dvanáct vozů. Již v prvním kole vyřadila závada na zavěšení mclaren pilotovaný Makowieckim.
S podobnými problémy se potýkali i další odpadlíci. Ať už se jednalo lamborghini týmu Reiter anebo ferrari posádky Ide/Castellacci týmu AF Corse. Štefan Rosina se tak před svými fanoušky ani nesvezl, protože vůz začal zlobit jeho kolegu již po ujetí čtyř kol.
Ještě než započaly povinné zastávky, pohybovalo se na dráze jen deset vozů. Naděje na pódiové umístění posádky Kox/O´Young znesnadnily potíže s maticí kola jejich lamborghini. Svoji jízdu si dnes alespoň užil Zuber, který neměl komu vůz předat. Jeho kolega nemohl kvůli nemoci nastoupit a tak se jednalo o poslední posádku, která nespatřila šachovnicový praporek.
Zdánlivě v pořádku proběhla výměna Ortelliho za Vanthoora. Téhož názoru nebyli komisaři, kteří uložili belgickému jezdci trest průjezdu boxovou uličkou. Belgičan sice přišel o čtvrté místo stejně jako o naděje na další postup vzhůru, ale mohlo být hůře.
Na dráze se objevil zpomalovací vůz, protože ze zádě mclarenu Parenteho odlétly trosky. Jednalo se ještě o důsledek poškození difuzoru v posledních dvou kolech jeho kolegy Demoustiera. Vůz byl již předtím hůře ovladatelný, Portugalec jej však i po této nepříjemnosti dokázal dovézt do cíle.
Po zajetí zpomalovacího vozu zbývalo ještě jedno kolo, v němž došlo ke změně pořadí na čele. Druhý Lauda s bmw zaváhal při novém startu a pro Winkelhocka s mercedesem byl snadnou kořistí. „Bohužel vyjel zpomalovací vůz. Když jsme přijeli na rovinku, zeptal jsem se týmu, zda zajede v tomto kole. Odpověděli, že ne, takže jsem pozdě přidal plyn a předjel mně Mercedes,“ uvedl zklamaný Rakušan.
Po ujetí 28 kol se po jízdě od startu až do cíle radoval Bartels před druhým Winkelhockem. Salaquarda dnes bodoval šestým místem.
p.
|
Posádka | Tým |
Čas/Ztráta
|
1.
|
Y.Buurman/M.Bartels | Vita4One Racing Team |
1:00:07.728
|
2.
|
M.Basseng/M.Winkelhock | All-Inkl.com Münnich MS |
+ 0.388
|
3.
|
N.Mayr-Melnhof/M.Lauda | Vita4One Racing Team |
+ 1.342
|
4.
|
F.Stippler/O.Jarvis | Belgian Audi Club WRT |
+ 2.381
|
5.
|
S.Ortelli/L.Vanthoor | Belgian Audi Club WRT |
+ 2.830
|
6.
|
T.Vilander/F.Salaquarda | AF Corse |
+ 5.865
|
7.
|
P.Kox/D.O´Young | Reiter Engineering |
+ 6.096
|
8.
|
N.Pastorelli/T.Jäger | All-Inkl.com Münnich MS |
+ 19.678
|
9.
|
G.Demoustier/A.Parente | Hexis Racing |
+ 44.728
|
10.
|
A.Zuber/M.Pavlović | Sunred |
+ 13 kol
|
11.
|
E.Ide/F.Castellacci | AF Corse |
+ 21 kol
|
12.
|
A.von Thurn Taxis/S.Rosina | Reiter Engineering |
+ 24 kol
|
13.
|
F.Makowiecki/S.Dusseldorp | Hexis Racing |
+ 27 kol
|
Pořadí jezdců po šestém závodě naleznete Zde.
Pořadí týmů po šestém závodě naleznete Zde.
Sedmý podnik MS GT1 se odehraje již za dva týdny na okruhu poblíž Moskvy.
Doplňující informace o GT
Formule.cz Zde
Odkaz na článek se souhrnem základních informací o MS GT. Jeho součástí je kalendář šampionátu, účastníci a jejich technika a jezdecké obsazení. Dále zde naleznete odkazy k článkům s doplňujícími údaji, zpravodajskými souhrny anebo technikou uveřejněných na zdejších stránkách. Jsou zde také odkazy na jiné zajímavé stránky zabývající se závody třídy GT.