Dixonův pohár smůly je bezedný. Vítězí Pagenaud

Grand Prix of Baltimore – Průběh a výsledky závodu
Pokud jde o souboj o titul. Opět to vypadalo, že Dixon výrazně ukrojí z Castronevesova náskoku, ale stejně jako v posledních třech závodech, i v Baltimoru skončil Dixon za Castronevesem. Brazilský lídr průběžného pořadí si prožil bláznivý závod, zlomené křídlo v prvním kole, pak penalizace za vražení do mechanika v boxech, další zlomené křídlo předtím, než si Castroneves stihnul penalizaci vůbec odbýt. Jenže při restartu v 52. kole v boji o přední příčky napasoval Castronevesův stájový kolega Power Scotta Dixona do zdi. Power útočil na vedoucího Bourdaise a nevšiml si, že na něj útočí Dixon, vjel mu do cesty a přišpendlil jej na zeď. Aby toho štěstí pro Castronevese náhodou nebylo málo, tak i Hunter-Reay, jemuž před závodem patřila třetí příčka průběžného pořadí, závod nedokončil, když jej vyřadila porucha.
Grand Prix of Baltimore presented by SRT - ulice Baltimoru
75 kol - 157,5 míle
6 žlutých fází - celkem 25 kol
6 změn ve vedení - celkem 6 jezdců ve vedení
Nejvíce kol ve vedení: Will Power - celkem 31 kol
Jezdci ve vedení: Power (31 kol), Bourdais (19), Andretti (12), Pagenaud (7), Rahal (5), Vautier (1)
Nejrychlejší kolo: Sebastien Bourdais - 1:19.9419 v 8 kole
Další restart proběhl v 52. kole v pořadí Bourdais, Rahal, Power, Servia a Dixon. Castroneves se pohyboval na 17. místě a stále jej čekala penalizace. Ovšem Power se soustředil pouze na útok na Bourdaise, vůbec se nepodíval do zrcátka a vletěl přímo do cesty předjíždějícímu Dixonovi. Novozélanďana poslal do zdi. Aniž by vůbec věděl, proč ztratil kontrolu nad vozem, dojel Power s poškozeným zavěšením do boxů. Tým jej dokázal opravit a se ztrátou osmi kol Powera vrátit na dráhu. Za svoje počínání pak ještě inkasoval penalizaci.
Kontroverzní moment - Power napasoval Dixona do zdi:
Restart v 60. kole, tedy 15 kol před koncem, byl úspěšný. Castroneves si konečně odbyl penalizaci a pokračoval jedenáctý se ztrátou 15 vteřin. Andretti i Kanaan neměli vozy zrovna v oslnivé formě, což dokázal o kolo pomalejší Saavedra, když se přes oba dostal a vrátil se do stejného kola jako lídr závodu.
"Dopravní zácpy" v Baltimoru:
p.
|
Jezdec | Tým |
M
|
Čas/Odstup
|
1.
|
![]() |
Schmidt/Hamilton HP |
H
|
02:16:32.3443
|
2.
|
![]() |
Sarah Fisher Hartman Racing |
H
|
+ 4.1592
|
3.
|
![]() |
Dragon Racing |
C
|
+ 7.9588
|
4.
|
![]() |
Dale Coyne Racing |
H
|
+ 10.7598
|
5.
|
![]() |
KV Racing Technology |
C
|
+ 11.6017
|
6.
|
![]() |
Chip Ganassi Racing |
H
|
+ 21.4160
|
7.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
+ 22.8422
|
8.
|
![]() |
Dragon Racing |
C
|
+ 25.5377
|
9.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
+ 29.3117
|
10.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
+ 40.5499
|
11.
|
![]() |
Schmidt Peterson Motorsports |
H
|
+ 1 kolo
|
12.
|
![]() |
Panther Racing |
C
|
+ 1 kolo
|
13.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
+ 1 kolo
|
14.
|
![]() |
Ed Carpenter Racing |
C
|
+ 1 kolo
|
15.
|
![]() |
KV Racing Technology |
C
|
Havárie
|
16.
|
![]() |
Dale Coyne Racing |
H
|
+ 3 kola
|
17.
|
![]() |
Rahal Letterman Lanigan Racing |
H
|
Havárie
|
18.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
+ 8 kol
|
19.
|
![]() |
Target Chip Ganassi Racing |
H
|
Havárie
|
20.
|
![]() |
Andretti Autosport |
C
|
Porucha
|
21.
|
![]() |
Target Chip Ganassi Racing |
H
|
Porucha
|
22.
|
![]() |
Barracuda Racing |
H
|
Porucha
|
23.
|
![]() |
Rahal Letterman Lanigan Racing |
H
|
Porucha
|
24.
|
![]() |
A.J.Foyt Enterprises |
H
|
Porucha
|