Do silničního okruhu půjde pět milionů dolarů.
Pětimilionovou rekonstrukci Indianapolis Motor Speedway připravuje společnost Hulman & Company. Peníze zamíří do silničního okruhu v minulosti využívaného formulí 1. Rekonfigurace se dočkají čtyři místa na dráze. Podél okruhu uvnitř oválu vzroste několik hald, z nichž fanoušci s nejlevnějšími lístky budou moci závody sledovat. Přestavba je v plánu v souvislosti s plánovaným závodem IndyCar Grand Prix of Indianapolis, taktéž oznámeným v průběhu úterý.
133632
Nová podoba silničního okruhu v Indianapolisu.
Stejně jako Formule 1 budou vozy IndyCar na upraveném okruhu závodit po směru hodinových ručiček. Upravený okruh má 14 zatáček a měří 2,434 míle. Jezdce čeká upravená první zatáčka, na konci cílové rovinky (respektive z pohledu oválu na jejím začátku) zatočí o 90° doprava. Nájezd na protilehlou rovinku nahradí nová rychlá šikana (zatáčky 5 a 6).
Zrychlení se dočká i komplex zatáček 7, 8 a 9. I tady je cílem zrychlit průjezd. Na rozdíl od Formule 1 nebude IndyCar využívat klopenou zatáčku. Využije sice kousek krátké rovinky mezi zatáčkami 1 a 2 na oválu, ale před nájezdem do 1. zatáčky bude následovat další devadesátistupňová zatáčka, tím pádem další příležitost k předjíždění, a jezdci se na ovál vrátí až na cílové rovince.
IMS plánuje položit asfalt do 1. prosince a pak se soustředit na výstavbu hald a výměny obrubníků. Stejně jako při výstavbě okruhu pro Formuli 1 v roce 1999 dohlíží na přestavbu technický ředitel IMS Kevin Forbes.