McLaren bude mít kratší nos
Inženýři Wokingu ho dostali přes povinné nárazové testy.
McLaren potvrdil, že do Velké ceny Rakouska nastoupí s upraveným kratším nosem monopostu MP4-30.
S krátkým nosem závodí již od začátku sezóny vítězný vůz Mercedesu, který však mohl stavět na zkušenostech z loňské sezóny. Ty využil hlavně při nárazových testech FIA, kterými musí projít každá nová verze nosu. Kratší nos znamená méně materiálu na pohlcování energie nárazu, a proto je jeho zkrácení o každý centimetr velkou inženýrskou výzvou. Aerodynamici všech týmů by však chtěli mít na monopostech raději kratší nosy, pod kterými je více místa a pod monopost tak díky nim může proudit víc vzduchu. Dlouhé nosy jsou proto nevítaným kompromisem.
Oficiální týmový twitter oznamuje: "Novinka z MTC: Můžeme potvrdit, že nový nos MP4-30 přešel přes nárazové testy FIA a může být používán od VC Rakouska."
Spolu s novým nosem můžeme očekávat nasazení celého nového aerodynamického balíku čekajícího na tuto změnu.