Hondě by nepřekáželo zásobovat další tým
Dokonce by to pomohlo spolehlivosti motorů.
Tak pomohlo by partnerství McLaren-Honda přizvání dalšího týmu, nebo nepomohlo? V tomto buď nemají jasno ani Ron Dennis a Jasuhisa Araj, nebo se jejich názory mírně liší. Zatímco šéf McLarenu po odmítnutí Red Bullu vysvětloval, proč je pro nového dodavatele motorů z logistického hlediska jednodušší pracovat pouze s jedním týmem, sportovní šéf Hondy je přesvědčen, že s více vozy na trati by se snáze odstraňovaly dětské nemoci a zajišťovala spolehlivost pohonné jednotky.
"My jsme neustále otevřeni možnosti zásobovat zákaznický tým," řekl Araj Autosportu. "Přijdou roky 2017 a 2018 a dveře budou otevřeny. Nemohu mluvit o detailech smlouvy (s McLarenem), ale museli bychom to nejprve spolu prodiskutovat. Pokud by přišla taková žádost, nebo pokud bychom my chtěli jít s nabídkou za nějakým týmem, určitě by to bylo až po otevřené diskusi s McLarenem.
Náš koncept "velikost nula" je pohonná jednotka udělaná na míru pro McLaren-Honda a proto nevíme, jak by fungoval ve voze zákaznického týmu. Je pravda, že s dalším týmem by se nepochybně zrychlil náš pokrok na poli spolehlivosti, ale nevím, jak by se to podepsalo na výkonu."
Na základě výsledků sezóny 2015 se ani nedá předpokládat, že by týmy se smlouvami s Mercedesem nebo Ferrari stály v řadě na pohonné jednotky japonské automobilky. Situace se ale může změnit už na začátku nové sezóny.