Je Mercedes příliš dlouhý, nebo Ferrari příliš krátké?
Rozložení sil se může měnit z okruhu na okruh.
Mercedes navzdory ohromnému množství odjetých kilometrů nebyl spokojen se svou letošní předsezónní přípravou a v Austrálii se z vítězství těšili Sebastian Vettel a tým Ferrari. Lewis Hamilton si myslí, že se jeho tým poučil a i proto vyhrál v Číně, ale poměr sil těchto dvou týmů bude kolísat během celé sezóny.
"Přijeli jsme do chladnějšího prostředí a poučili se z předchozího závodu," řekl v Bahrajnu Hamilton. "Jsme silnější, ale když se podíváme na rychlost, tak Ferrari by tento víkend mělo být rychlejší a rozdíl mezi námi ještě menší. Bude zajímavé sledovat, jak se to bude ze závodu na závod měnit podle teplot, typů tratí, na středně-rychlých a pomalých okruzích, na rychlých okruzích... Náš vůz je přibližně o 150 milimetrů delší než jejich. Co to způsobí v Monaku? Natočit tento vůz do zatáčky... Nezdá se to být moc (15 cm), ale pocitově je to velký rozdíl. Takže to bude opravdu zajímavé."
Sezóna pouze začala, ale Hamilton už myslí na boj o titul a na to, že se nechce opět ocitnout v situaci, kdy bude muset dohánět velkou bodovou ztrátu. Loni se mu to v souboji s Nicem Rosbergem stalo dvakrát a po 21 závodech ho od obhájení mistrovského titulu dělilo 5 bodů.
"Každá výhoda a každý bod získané na začátku by mohli nakonec rozhodnout. Momentálně jsme na tom stejně a jsme soustředění na to, abych byl opět před ním."
Osvědčená cesta za vítězstvím vede přes pole position a Hamilton vyhrál již šest kvalifikací v řadě. Je odhodlán pokračovat a dorovnat rekord Ayrtona Senny, který se na pole position postavil osmkrát za sebou.
"Přijeli jsme do chladnějšího prostředí a poučili se z předchozího závodu," řekl v Bahrajnu Hamilton. "Jsme silnější, ale když se podíváme na rychlost, tak Ferrari by tento víkend mělo být rychlejší a rozdíl mezi námi ještě menší. Bude zajímavé sledovat, jak se to bude ze závodu na závod měnit podle teplot, typů tratí, na středně-rychlých a pomalých okruzích, na rychlých okruzích... Náš vůz je přibližně o 150 milimetrů delší než jejich. Co to způsobí v Monaku? Natočit tento vůz do zatáčky... Nezdá se to být moc (15 cm), ale pocitově je to velký rozdíl. Takže to bude opravdu zajímavé."
Sezóna pouze začala, ale Hamilton už myslí na boj o titul a na to, že se nechce opět ocitnout v situaci, kdy bude muset dohánět velkou bodovou ztrátu. Loni se mu to v souboji s Nicem Rosbergem stalo dvakrát a po 21 závodech ho od obhájení mistrovského titulu dělilo 5 bodů.
"Každá výhoda a každý bod získané na začátku by mohli nakonec rozhodnout. Momentálně jsme na tom stejně a jsme soustředění na to, abych byl opět před ním."
Osvědčená cesta za vítězstvím vede přes pole position a Hamilton vyhrál již šest kvalifikací v řadě. Je odhodlán pokračovat a dorovnat rekord Ayrtona Senny, který se na pole position postavil osmkrát za sebou.