Ferrari podepsalo novou smlouvu s Marlborem
Poslední Mohykán pokračuje ve svém boji.
Byly časy, a ne tak dávné, kdy byl téměř každý větší tým F1 ve spojení s velkým výrobcem tabákových výrobků a jeden z nich (British American Tobacco) dokonce financoval svůj vlastní tým. To je už minulost, uvolněné místo ve sportu do velké míry obsadili výrobci energetických nápojů, ale Ferrari nadále dává přednost cigaretám. A podle tiskové zprávy se na tom v dohledné době nic nezmění, Philip Morris a Ferrari podepsaly novou, víceletou smlouvu.
Marlboro, značka cigaret patřící Philip Morris, je partnerem Ferrari více než 40 let a od roku 1997 bylo i titulárním sponzorem Scuderie Ferrari. Když antitabákové zákony zcela vyhnaly konkurenci z F1, i Marlboro se stáhlo do pozadí, ale nadále je jedním z největších sponzorů nejoblíbenějšího týmu.
Mnozí se ptají, co z toho vlastně Marlboro má, když nám jeho spojení s červenými vozy nepřipomíná vůbec nic, snad s výjimkou loga Scuderie Ferrari podobného bílo-červené krabičce cigaret. Antitabákové zákony ale neplatí všude. V zemích třetího světa Marlboro stále může mít billboardy s přitažlivými červenými monoposty i jejich jezdci.
Marlboro, značka cigaret patřící Philip Morris, je partnerem Ferrari více než 40 let a od roku 1997 bylo i titulárním sponzorem Scuderie Ferrari. Když antitabákové zákony zcela vyhnaly konkurenci z F1, i Marlboro se stáhlo do pozadí, ale nadále je jedním z největších sponzorů nejoblíbenějšího týmu.
Mnozí se ptají, co z toho vlastně Marlboro má, když nám jeho spojení s červenými vozy nepřipomíná vůbec nic, snad s výjimkou loga Scuderie Ferrari podobného bílo-červené krabičce cigaret. Antitabákové zákony ale neplatí všude. V zemích třetího světa Marlboro stále může mít billboardy s přitažlivými červenými monoposty i jejich jezdci.