Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Ferrari podepsalo novou smlouvu s Marlborem

Ferrari podepsalo novou smlouvu s Marlborem

Poslední Mohykán pokračuje ve svém boji.

Byly časy, a ne tak dávné, kdy byl téměř každý větší tým F1 ve spojení s velkým výrobcem tabákových výrobků a jeden z nich (British American Tobacco) dokonce financoval svůj vlastní tým. To je už minulost, uvolněné místo ve sportu do velké míry obsadili výrobci energetických nápojů, ale Ferrari nadále dává přednost cigaretám. A podle tiskové zprávy se na tom v dohledné době nic nezmění, Philip Morris a Ferrari podepsaly novou, víceletou smlouvu.

Marlboro, značka cigaret patřící Philip Morris, je partnerem Ferrari více než 40 let a od roku 1997 bylo i titulárním sponzorem Scuderie Ferrari. Když antitabákové zákony zcela vyhnaly konkurenci z F1, i Marlboro se stáhlo do pozadí, ale nadále je jedním z největších sponzorů nejoblíbenějšího týmu.

Mnozí se ptají, co z toho vlastně Marlboro má, když nám jeho spojení s červenými vozy nepřipomíná vůbec nic, snad s výjimkou loga Scuderie Ferrari podobného bílo-červené krabičce cigaret. Antitabákové zákony ale neplatí všude. V zemích třetího světa Marlboro stále může mít billboardy s přitažlivými červenými monoposty i jejich jezdci.