McLaren a Honda se už prý rozvedly
Tým z Wokingu bude nejméně tři roky používat motory Renault.
Díky britským médiím se dozvídáme o rozdělení cest McLarenu a Hondy dříve, než to stihly oznámit oficiálně. Jelikož informace unikají již delší dobu, nejnovější zprávy nejsou překvapením, pouze informují o podpisu strategicky důležitých smluv.
McLaren se prý už nejenže vysvobodil ze smlouvy s Hondou, ale rovnou podepsal i tříletý kontrakt s Renaultem. Měl by dostávat stejné pohonné jednotky a služby jako tovární tým, přičemž za pohonné jednotky bude muset platit. Dostává se tedy do zcela stejné situace jako Red Bull, takže se nám příští rok dostane férového srovnání kvalit vozů z Wokingu a z Milton Keynes.
Podle plánu postupuje i Honda, která svou pozornost zaměří na Toro Rosso. To uvolnilo McLarenu místo u Renaultu, jeho továrnímu týmu přenechalo Carlose Sainze a samo bude těžit z podpory japonské automobilky. Malý tým může mít s Hondou mnohem více trpělivosti než McLaren. Ten se už nutně potřebuje vrátit mezi špičku, v čemž mu pomůže i prodloužení smlouvy s Fernandem Alonsem. Na stole zůstává otázka financí, protože Honda nejenže dodávala motory zdarma, ale přispívala i do týmového rozpočtu a údajně i na bankovní účty jeho jezdců.
Na oficiální potvrzení se stále čeká.
McLaren se prý už nejenže vysvobodil ze smlouvy s Hondou, ale rovnou podepsal i tříletý kontrakt s Renaultem. Měl by dostávat stejné pohonné jednotky a služby jako tovární tým, přičemž za pohonné jednotky bude muset platit. Dostává se tedy do zcela stejné situace jako Red Bull, takže se nám příští rok dostane férového srovnání kvalit vozů z Wokingu a z Milton Keynes.
Podle plánu postupuje i Honda, která svou pozornost zaměří na Toro Rosso. To uvolnilo McLarenu místo u Renaultu, jeho továrnímu týmu přenechalo Carlose Sainze a samo bude těžit z podpory japonské automobilky. Malý tým může mít s Hondou mnohem více trpělivosti než McLaren. Ten se už nutně potřebuje vrátit mezi špičku, v čemž mu pomůže i prodloužení smlouvy s Fernandem Alonsem. Na stole zůstává otázka financí, protože Honda nejenže dodávala motory zdarma, ale přispívala i do týmového rozpočtu a údajně i na bankovní účty jeho jezdců.
Na oficiální potvrzení se stále čeká.